AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Jeg er ei dame på 20 år og har funnet ut at jeg kanskje kan være gravid. Jobber nå som assistent som vernepleier. Har funnet ut at jeg vil studere til neste høst. Er det feil av meg å ville bli gravid eller burde jeg virkelig få fra meg disse tankene? Er så usikker.. Er en liten del av meg som ønsker å være gravid.. Er forlovet og har vært sammen med mannen min i 5 år nå.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg er ei dame på 20 år og har funnet ut at jeg kanskje kan være gravid. Jobber nå som assistent som vernepleier. Har funnet ut at jeg vil studere til neste høst. Er det feil av meg å ville bli gravid eller burde jeg virkelig få fra meg disse tankene? Er så usikker.. Er en liten del av meg som ønsker å være gravid.. Er forlovet og har vært sammen med mannen min i 5 år nå. Er vel helt naturlig for deg å ha lyst til å få barn med mannen som du har vært sammen med i 5 år. Ikke rart i det hele tatt. Du er ung, har god tid og hvis du ønsker å studere neste høst, så gjør du det enklere for deg selv hvis du venter. Du er fortsatt ung når du er ferdig med studiene dine. Når det er sagt, så er det ikke alltid så enkelt å tenke fornuftig på dette temaet, så jeg anbefaler at du diskuterer det med forloveden din og kjenner på hva magefølelsen sier deg. Men husk at du ikke har dårlig tid da 2
frøkenlille Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Har liksom en følelse på den ene skulderen og en annen følelse på den andre Men det mest fornuftige hadde nok vært å ventet. Ja, jeg har heldigvis mange år på meg ennå Om jeg er gravid blir det en lykke, men om ikke så vet jeg at det kommer en dag !
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Forstår deg godt Det er nok lurt å søke skole til høsten uansett. Å så søke permisjon, da får du vertfall stønader så du kan klare deg litt bedre økonomisk
frøkenlille Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Forstår deg godt Det er nok lurt å søke skole til høsten uansett. Å så søke permisjon, da får du vertfall stønader så du kan klare deg litt bedre økonomisk Tusen takk for svar ! Har ennå ikke fått mensen, så nå begynner jeg å lure litt kjenner jeg :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå