Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaringer med Obagi Nu derm produktene? jeg har akkurat begynt, er på dag to. Når begynte dere å "reagere" på produktene? Føler jeg er litt stiv og det brenner i ansiktet allerede. Når blir det som værst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 2500 kr for det der, virket ikke i det hele tatt. Så ingen forbedring i huden overhodet. SÅ skuffet.

Men jeg ble ganske fort rød og stygg i huden da. Men når jeg var ferdig med kuren, nada.

Håper det fungerer på deg da :)

Skrevet

Jeg betalte 2500 kr for det der, virket ikke i det hele tatt. Så ingen forbedring i huden overhodet. SÅ skuffet.

Men jeg ble ganske fort rød og stygg i huden da. Men når jeg var ferdig med kuren, nada.

Håper det fungerer på deg da :)

Uff, det var kjedelig å høre at det ikke funket for deg. Hvor lenge holdt du på? Hvilke hudproblemer hadde/har du? hvor kjøpte du produktene, håper de var ekte da.

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere som har erfaringer?

Skrevet

Uff, det var kjedelig å høre at det ikke funket for deg. Hvor lenge holdt du på? Hvilke hudproblemer hadde/har du? hvor kjøpte du produktene, håper de var ekte da.

Ja, kuren var vel på en 3 - 4 mnd tror jeg? Jeg kjøpte dem hos en hudlege, så ekte det var de. Ja var skikkelig skuffa må jeg si! :(

Jeg har ikke de kjempestore hudproblemene, men har litt arr i ansiktet i tillegg så er jeg over 30 år og får fremdeles kviser. Aner ikke hva å gjøre snart. Så plagsomt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...