AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Noen her som har erfaringer med Obagi Nu derm produktene? jeg har akkurat begynt, er på dag to. Når begynte dere å "reagere" på produktene? Føler jeg er litt stiv og det brenner i ansiktet allerede. Når blir det som værst?
Personlig12 Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg betalte 2500 kr for det der, virket ikke i det hele tatt. Så ingen forbedring i huden overhodet. SÅ skuffet. Men jeg ble ganske fort rød og stygg i huden da. Men når jeg var ferdig med kuren, nada. Håper det fungerer på deg da
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg betalte 2500 kr for det der, virket ikke i det hele tatt. Så ingen forbedring i huden overhodet. SÅ skuffet. Men jeg ble ganske fort rød og stygg i huden da. Men når jeg var ferdig med kuren, nada. Håper det fungerer på deg da Uff, det var kjedelig å høre at det ikke funket for deg. Hvor lenge holdt du på? Hvilke hudproblemer hadde/har du? hvor kjøpte du produktene, håper de var ekte da.
Personlig12 Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Uff, det var kjedelig å høre at det ikke funket for deg. Hvor lenge holdt du på? Hvilke hudproblemer hadde/har du? hvor kjøpte du produktene, håper de var ekte da. Ja, kuren var vel på en 3 - 4 mnd tror jeg? Jeg kjøpte dem hos en hudlege, så ekte det var de. Ja var skikkelig skuffa må jeg si! Jeg har ikke de kjempestore hudproblemene, men har litt arr i ansiktet i tillegg så er jeg over 30 år og får fremdeles kviser. Aner ikke hva å gjøre snart. Så plagsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå