AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hva syns dere om musikken til Taylor Swift? Må innrømme at jeg ikke var noe fan av jenta, hadde bare hørt noen av sangene som gikk på radio - men etter at jeg begynte å høre på platene hennes ble jeg imponert. Hun skriver alle tekstene sine selv og lager sine egne melodier. Fint å høre på, og noen av de nye sangene er utrolig bra skrevet, blir glad av å høre lyricen til noen av sangene. Jeg er enda litt skapfan, men Taylor Swift er en flink musiker og en frisk pust i dagens musikkbransje. http://www.youtube.com/watch?v=lp6tFk4vhPo
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg hører ikke på den type musikk, men talenfull, det er hun uten tvil. 1
Gjest henriett3 Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Her går det mest i dubstep, men hører på Taylor Swift av og til fordi musikken er behagelig og fin
Gjest Consensio Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Jeg hører ikke på den type musikk, men talenfull, det er hun uten tvil. Enig. Syns hun er en fin artist med måten hun ter seg på overfor sine fans, flink til å skrive og synge. Men ikke slikt jeg hører på. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 - Taylor Swifts musikk er som et pust, og et friskt sådan, i samtidsmusikken.
Andrelinoge Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Kan ikke si jeg har hørt så mye om musikken hennes. Men såg henne på youtube på ei utdeling av ein slags "award". Der noen stjal showet hennes, vart trist på hennes vegne. Hun virker som eit skjønt og nydlig vesen. Ønsker henne all lykke i verden, det har hun fortjent.
Gjest energibånd Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Det er ikke mange artister der ute som lager egne melodier, skriver egne sanger og gjør de til "hits" - det syns jeg er tøft at hun gjør - men jeg hører dessverre veldig lite på musikken hennes.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 To sanger av henne jeg liker; http://www.youtube.com/watch?v=Wnk9Hq28MuA http://www.youtube.com/watch?v=9S1-7jDOg4k
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 En sang som ikke er utgitt; http://www.youtube.com/watch?v=bTfAB2-ycls Nydelig. - TS
Dragonfly84 Skrevet 3. november 2011 #11 Skrevet 3. november 2011 Jeg syns hun var grei på det første albumet, f.eks. sangen som heter Tim McGraw liker jeg godt, men syns de senere albumene hun har gjort er litt for pop. Da liker jeg bedre artister som har litt mer country i popen sin, som The Band Perry, Jamie O'Neal, Kellie Coffey, Carolyn Dawn Johnson, det eldste albumet til Lady Antebellum og til og med noe av Carrie Underwood
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Swifty er en flink sanger og flott låtskriver. Burde absolutt eksistert flere artister som komponerer låtene sine selv, først da fortjener man å bli kalt for artist.
Rotehøna_21 Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 Jeg syns Swift er kjempe flink, og er veldig glad i musikken hennes. Har de på mp3 spillerne mine og blir aldri lei..
MagicaFraFyll Skrevet 6. november 2011 #14 Skrevet 6. november 2011 Likte den Romeo-sangen hennes, men ellers syns jeg det blir mange like sanger.
HedvigR Skrevet 6. november 2011 #15 Skrevet 6. november 2011 Jeg merker jeg går litt imot resten her, jeg synes hun er helt fryktelig som låtskriver :/ Bra at man skriver sine egne låter, men de er jo fryktelig "barnslig" skrevet synes jeg. Og har hørt noen liveopptredener av henne, og stemmen var jo heller ikke til stede :S Men at hun virker som en sprudlende og sjarmerende jente skal jeg ikke si noe på. For det er jeg enig i.
Gjest Anuket Skrevet 6. november 2011 #16 Skrevet 6. november 2011 Jeg liker Taylor veldig godt Jeg tror nok at tekstene hennes kommer til å endre seg veldig jo eldre hun blir, og de kommer nok til å bli enda bedre. Synes hun er et friskt pust i den evige pop/hip hop/ rap/ osv osv verden som jeg er så lei av. Håper bare hun ikke blir overtalt til å bli en alt for "pop" musikk stjerne.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #17 Skrevet 6. november 2011 Jeg merker jeg går litt imot resten her, jeg synes hun er helt fryktelig som låtskriver :/ Bra at man skriver sine egne låter, men de er jo fryktelig "barnslig" skrevet synes jeg. Og har hørt noen liveopptredener av henne, og stemmen var jo heller ikke til stede :S Men at hun virker som en sprudlende og sjarmerende jente skal jeg ikke si noe på. For det er jeg enig i. Hun har skrevet sanger siden hun var tretten, så noen barnslige sanger er det sikkert. Men hun skriver utrolig mye bra og hun er jo bare 22 år Har den siste tiden begynt høre på Swift og liker det jeg har hørt så langt Rolige sanger som last kiss er mine favoritter.
HedvigR Skrevet 6. november 2011 #18 Skrevet 6. november 2011 Hun har skrevet sanger siden hun var tretten, så noen barnslige sanger er det sikkert. Men hun skriver utrolig mye bra og hun er jo bare 22 år Er det de som er gitt ut da? Jeg er jo året yngre enn henne, men synes ikke de er velskrevne. Men det er jo selvfølgelig en smakssak, og den er jo som baken
Ruto Skrevet 6. november 2011 #19 Skrevet 6. november 2011 Jeg synes sangene hennes er ensformige og kjedelige. 1
Gjest Cosette Skrevet 6. november 2011 #20 Skrevet 6. november 2011 Jeg merker jeg går litt imot resten her, jeg synes hun er helt fryktelig som låtskriver :/ Bra at man skriver sine egne låter, men de er jo fryktelig "barnslig" skrevet synes jeg. Og har hørt noen liveopptredener av henne, og stemmen var jo heller ikke til stede :S Men at hun virker som en sprudlende og sjarmerende jente skal jeg ikke si noe på. For det er jeg enig i. Jeg er helt enig med deg! Klart, om man sammenligner med Britney Spears og slike som får nødrimsanger skrevet for seg av Max Martin, så er vel Taylors tekster kanskje littebittegrann bedre - men hun går ikke akkurat Leonard Cohen en høy gang for å si det sånn... Jeg tror nok ikke Taylor Swifts sanger kommer til å gå inn i historien som musikalske skatter, men mulig jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå