AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Har vært utvekslingsstudent i USA i to mnd, men har nå dratt hjem. Maten der borte er grusom, og jeg har blitt servert mye raske karbohydrater, mye sukker og en del usunt fett. Har lagt på meg rundt 6-7 kg., hvilket er ganske mye på to mnd., men de skal jeg klare å gå ned lett da mitt kosthold her hjemme er veldig sunt. Cellulittene derimot er jeg veldig bekymret over. Jeg hadde litt i fra før av, men nå er det helt ILLE. Hvis jeg strammer beina/rumpa, finnes det ikke ordentlig glatt hud. Spesielt rumpa og bakside lår ser helt forferdelig ut.. Jeg er veldig slank fra før av, så det er ikke grunnet overvekt. Jeg trener til vanlig, men noe sier meg at å gå ned ekstra kilo + trene hard styrke vil hjelpe på det verste? Nå som jeg har gått tilbake til mitt gamle kosthold - tror dere cellulittene da vil forsvinne til en viss grad, eller er skaden rett og slett skjedd? Vet dere om noen hudpleiebehandlinger som kan fjerne det?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Når jeg lese "hudpleiebehandlinger" så tenker jeg at du tenker på kremer? Det er ytterst få kremer som kan hjelpe på cellulitter iom at cellulitter er fettklumper under huden, og hvis en en krem skal hjelpe, så skal du massere kremen godt inn, gjerne med hard massasje for å knuse disse fettklumpene. Den aller beste metoden å få fjerne cellulitter på er å trene. Jepp, you gotta work for it! Om du sykler mye så vil du trene opp beina veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå