Gjest Applecore Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Er den noen som har kjøpt et av korsettene herfra? Hvordan er kvaliteten på dem? Merk: Jeg er ikke ute etter noe høykvalitets steel boned waist training korsett eller noe nå, bare lurer på om de ser sånn passe ok ut, eller om de bare er trash, ser superbillige ut på ordentlig eller revner i sømmene med én gang :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 For å si det sånn, alle disse korsettene ligger på EBAY til 100 kr og rundt der, ofte billigere. Jeg har ofte kjøpt, ikke de mest trashy, men de penere korsettene, og det er ikke noe som jeg hadde gitt 4-500kr for feks. De er som pene topper, sitter fint om det er rett str, og fine til å få billig
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg har et som ligner veldig i kvalitet, og det er helt ok men ikke verd 400kr. Tror jeg kjøpte mitt for 100kr på ebay. Mitt ser ikke veeeldig billig ut, og sømmene sitter. Bare de plastbøylene som ikke er så veldig å hoppe i taket for.
otilie Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 du kan få samme kvalitet og billigere på ebay ja. De holder fint om de bare skal være til pynt som du sier:) Men vær forsiktige med de. Stålspiler kan tilogmed knekke, så da kan plastspiler hvertfall gjøre det.
Gjest Applecore Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Takker; da får jeg ta en runde på ebay
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Dere som har kjøpt korsetter på ebay, kan dere komme med eksempler av korsetter/selgere som var helt ok? Satt og kikket idag på ebay, men turte ikke å kjøpe noe til slutt, det er så mange og så billig, men jeg er redd at de blir bare skikkelig dårlig kvalitet og ikke pene engang. Jeg trenger heller ikke "ordentlig" korsett, bare noe å overaske kjæresten med til jul. Bare at det ser ok ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå