Gå til innhold

katt på afv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som så på afv og la merke til en katt noen idiotiske mennesker hadde kledd ut? Den falt bare ned til sidene fordi den ikke klarte å sitte i det latterlige antrekket, hva f som er morsomt med det da?! Den viftet med halen og hadde det ikke bra i det hele tatt, hater idiotiske folk som behandler dyr som leker! Måtte bare få det ut..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Noen andre som så på afv og la merke til en katt noen idiotiske mennesker hadde kledd ut? Den falt bare ned til sidene fordi den ikke klarte å sitte i det latterlige antrekket, hva f som er morsomt med det da?! Den viftet med halen og hadde det ikke bra i det hele tatt, hater idiotiske folk som behandler dyr som leker! Måtte bare få det ut..

Enig.

Skrevet

Jeg så akkurat det klippet, jeg også. Jeg blir så sint! Slike mennesker burde ikke hatt dyr.

Skrevet

Usj, så det jeg også. Var ikke noe gøy i det hele tatt.

Skrevet

AFV har MYE fælt når det kommer til dyr. Man kan se på hele kroppsholdningen til dyret at den er utilpass, og alle bare ler. For den gjør noe teit. Men egentlig er den bare usikker, redd eller blir tvunget. Sånn som en video av en hund som angrep bakbenet sitt når han spiste et bein. Den vant 1.plass i en sånn ting (og 10.000 dollar). Den bikkja lider av en psykisk tilstand noen få hunder har, og den forstår ikke at beinet er hans. Han tror at bakbeinet er noen som skal ta maten, og den lider også av sterkt ressursforsvar.

Trist..

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også sett den tidligere, og den er vond å se på. Det er flere slike videoer hvor man synes det er "morsomt" å tirre hunder til de knurrer og glefser, spesielt om det er snakk om småhunder som lager en "rar" lyd når de knurrer. Det er ikke morsomt på noen som helst måte.

• Liker 1
Skrevet

Mye av det AFV greiene er nedverdigende for dyrene.. de blir latterliggjort og ledd av. Dyr og barn skal faktisk ikke måtte bli vist frem på det der! Det er jo flaut når det flaueste du gjorde som barn blir vist for halve VERDEN!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...