Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Er det bare jeg som elsker å onanere i dusjen? å bruke dusjhodet til å justere strålen.. har ikke flere prøvd det? eller er det bare jeg som ikke leser godt nok rundt her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 D der tror jeg flere har funnet ut av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror det er ganske vanlig jeg. Og fordi om jeg ikke skriver om det her, så betyr det ikke at det ikke har skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 Har jeg gjort siden jeg var 9-10 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 9. desember 2003 #5 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror de fleste gjør det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Har prøvd det, men har andre alternativer jeg foretrekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 9. desember 2003 #7 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvorfor har det seg slik at de utforbi merker at dysjen er en annen plass enn der den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamby Skrevet 9. desember 2003 #8 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja det er vanlig...prøv gjerne også med litt ekstra utstyr..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvorfor har det seg slik at de utforbi Fordi lyden på vannstrålen endrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #10 Del Skrevet 10. desember 2003 Dusjen er den eneste måten som funker for meg dersom jeg ønsker en aldri så liten tilfredsstillelse.... Massasjedusj vel og merke, så jeg kan få justert strålen slik at trykket blir kraftig nok... Men hjelpen fra en mann med fingre og tunge er det som gir best resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. desember 2003 #11 Del Skrevet 10. desember 2003 Er man økonomisk og bruker sparedusj så funker det dårlig ......... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 10. desember 2003 #12 Del Skrevet 10. desember 2003 Sparedusj funker som fjell. Altså, med kraftig stråle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. desember 2003 #13 Del Skrevet 10. desember 2003 Har prøvd det, ja. Det ble ikke bare med den ene gangen, nei. Likte det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 10. desember 2003 #14 Del Skrevet 10. desember 2003 Sexysadie skrev: D der tror jeg flere har funnet ut av.. He he ja, det tror jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. desember 2003 #15 Del Skrevet 11. desember 2003 Er man økonomisk og bruker sparedusj så funker det dårlig ......... *ler* Jeg skrur av dusjhodet, jeg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. desember 2003 #16 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg skrur av dusjhodet, jeg. :blunke: :o Greeney! That's my girl! Det funker som gress!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #17 Del Skrevet 11. desember 2003 Litt mye jobb da om man bare skal ha seg en liten kjapp en på morran.. Skru av dusjhodet og så blir det bare dill, mister en paking også er det gjort... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. desember 2003 #18 Del Skrevet 13. desember 2003 Eh - hvor spruter man når man skrur av dusjhodet da? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #19 Del Skrevet 14. desember 2003 Eh - hvor spruter man når man skrur av dusjhodet da? :oops: På klitoris, kanskje? Eller var spørsmålet hvor vannet kommer fra? Man skrur bare av dusjhodet så du står kun med slangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2003 #20 Del Skrevet 16. desember 2003 Hva har man hender til egentlig? Dusjen er for pingler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå