AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Nå har jeg sett denne halvnakene damen i flere dager når jeg er innom KG. Undertøyet har enda ikke fristet meg, pent nok men. Har du hatt lyst på settet? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Nei, synes det ikke er pent. Det eneste bildet gjør er å distrahere meg, ser ut som hodet er klippet ut, forstørret og limt på igjen eller noe... 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Synes navlen sitter så skeivt og. 2
louise1 Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Hahah, jeg har denne damen på siden av skjermen her nå! "Miriale, luxury" Å nei du, nei takk!
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Nei, kan ikke si at det frister så mye å kjøpe settet. Dessuten så er jeg lei av reklamen
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 Gud, det bildet irriterer meg! Er liksom noe feil med det, hodet ser malplassert ut (ser ut som det tilhører en annen kropp) og det er superkunstig. Og det intense gliset som ser på meg HELE tiden. Det er faktisk så irriterende at jeg minker KG-tiden min 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 Ah, jeg har jo Adblock. Det er derfor jeg ikke ser det. Anbefales, så slipper man å irritere seg 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 Det er jo stygt.. hvorfor skulle noen ville kjøpe det?
Lutetium 71 Skrevet 3. november 2011 #15 Skrevet 3. november 2011 Nei, ser at det sitter dårlig på. Hodet? 2
Lutetium 71 Skrevet 3. november 2011 #16 Skrevet 3. november 2011 Hvordan får man Adblock? https://encrypted.google.com/search?q=Adblock Første treff..
Gjest Eurodice Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 Det er jo stygt.. hvorfor skulle noen ville kjøpe det? Jeg er aldeles uenig med dere som synes dette settet er stygt. Jeg har dette og er strålende fornøyd. Jeg har kjøpt ganske mye hos Provea. Men så er jeg ikke 16 år og bruker stringtruser, da. Forøvrig kan man velge trusefasong. 2
Wonders Skrevet 11. november 2011 #18 Skrevet 11. november 2011 aldri verden, blir flau fordi denne fæle reklamen følger scrollen... huff så dumt av KG å gå med på slike kampanjer...
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #19 Skrevet 11. november 2011 Ikke noe galt med undertøyet, selv om det ikke er undertøy jeg selv kunne tenke meg å gå med - Men det undertøyet passer ikke til den dama i det hele tatt, ser bare rart ut. Og ja, den reklamen irriterer!!
Gjest Bomullsdott Skrevet 12. november 2011 #20 Skrevet 12. november 2011 Jeg har aldri vurdert å kjøpe det. Det eneste er at reklamen irriterer meg, fordi det hender jeg surrer litt på KG i timen på skolen Og da føler jeg at de som ikke helt ser at det er KG jeg er innpå, tror jeg er innom en tvilsom nettside. I alle fall den øverste der det bare er en kvinne med BH...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå