AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Vet at Ibux ikke er bra for kvinnen hvis hun prøver å bli gravid eller tidlig i svangerskapet dersom hun alt er gravid. Men hva om det er mannen som går på en del mg Ibux daglig (forordnet av lege)? Det kan vel heller ikke være spesielt gunstig? Har googlet det, men kun fått opp i fht kvinner og Ibux.
@laide^ Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Vet at Ibux ikke er bra for kvinnen hvis hun prøver å bli gravid eller tidlig i svangerskapet dersom hun alt er gravid. Men hva om det er mannen som går på en del mg Ibux daglig (forordnet av lege)? Det kan vel heller ikke være spesielt gunstig? Har googlet det, men kun fått opp i fht kvinner og Ibux. Jeg kan ikke tro at det har noe å si om mannen tar ibux under prøving. Men ser du skriver daglig, så da er det jo snakk om en mengde, det går jo ann å spørre legen som har ordnet det om det har noe å si ?
Athene Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Det har ingenting å si med et normalt inntak eller en kortere kur. Men overdreven bruk av medikamenter kan påvirke sædkvaliteten. Du skriver daglig, men jeg regner med at dette er for en periode? Dersom han behøver ibux i denne perioden synes jeg han bør ta det, uavhengig av om dere er prøvere eller ikke. I værste fall, dersom det forringer sædkvaliteten, tar det bare litt lengre tid å bli gravid.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 TS her, Takk for svar. Det er som en kur ja, er noen mg daglig, og er viktig at han tar det. Men da er det altså "verst" om det er kvinnen som bruker Ibux i forbindelse med prøving/svangerskap, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå