Soleklart Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Jeg liker å se sære filmer, kultfilmer o.l. Har dere noen filmforslag til meg?
Snikk Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Gud ja. Alt av Jim Jarmusch. Night on earth er kjempebra, mens Dead Man (med Johnny Depp) er bare SÆR og RAR. Ellers kan du jo se Delicatessen eller Taxidermia. Herlighet for noen filmer. Digger dem! :D
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Evig solskinn i et plettfritt sinn, med Jim Carrey. Den er sær, synes jeg.
muesli Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Gud ja. Alt av Jim Jarmusch. Night on earth er kjempebra, mens Dead Man (med Johnny Depp) er bare SÆR og RAR. Ellers kan du jo se Delicatessen eller Taxidermia. Herlighet for noen filmer. Digger dem! :D Enig med Taxidermia. Sær, sær film
Gjest Badabing Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 A Clockwork Orange. Dette må vel være den aller særeste av all sær film. Du kan jo også sjekke ut dogmefilmer samt Michael Haneke sine filmer. Jeg synes i alle fall han har laget et par sære, men de er jo i en annen gate enn A Clockwork Orange.
Havtorn Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 A Clockwork Orange, Napoleon Dynamite (eller, da er det vel heller du som er sær dersom du ler av den ).. første er jo skikkelig kultfilm. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Ghost world er bra! Også burde du se de nyeste filmene til lars von trier. Melacholia er fantastisk og anti-christ følger like etter. Og det meste av David Lynch. Og det meste som er gammelt er jo ganske sært for oss som lever nå uansett Søk opp un chien andalou på youtube!
Gjest shirelle Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 Breakfast at tiffany's. Jeg synes den er sær. Stranger than fiction Fight club Pulp fiction Amelie Delicatessen Donnie Darko S. Darko Plan 9 from outer space Ed Wood Edward Scissorhands Coraline Ghost World American Beauty A clockwork orange Un chien andalou Mystery train Sin City Natural born killers Fear & loathing in Las Vegas <3
Gjest NerdMedSverd Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 Mye bra som allerede er nevnt. Spesielt David Lynch 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 Liquid Sky er nok den særeste filmen jeg har sett, men vet ikke om den er å få tak i. Fear and Loathing syntes jeg var sær, mye pga filminga. Ble helt svimmel og søvnig jeg. Filmene til John Waters regnes som kultfilmer: Crybaby, Pink Flamingos etc. Toxic avenger og Killer Clowns from Outer Space må vel også regnes som sære, om enn ikke så veldig bra... Puma man (med YS3K-kommentarer) er hysterisk.
Havtorn Skrevet 3. november 2011 #14 Skrevet 3. november 2011 Donnie Darko ja! Jeg så den et par ganger før jeg forstod hva som skjedde. Sin City er bare råfin.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #15 Skrevet 4. november 2011 Filmer laget av Federico Fellini. Hvis de er å oppdrive fremdeles. Spesielt Amarcord. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #16 Skrevet 4. november 2011 The Virgin Suicides. Ellers er jo The Rocky Horror Picture Show en av de store kultfilmene. 1
Gjest Badabing Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 (endret) Donnie Darko ja! Jeg så den et par ganger før jeg forstod hva som skjedde. Sin City er bare råfin. Hehe.. Jeg måtte også se DD to ganger før jeg forstod noe som helst. Begge disse nevnte er veldig bra, ja. Kom på the Butterfly Effect også. Ikke akkurat veldig sær, men har blitt litt kultfilm for de litt yngre. Og Memento. Også har du Dancer in the Dark. Fantastisk mørk film. Endret 4. november 2011 av Badabing
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2011 #18 Skrevet 4. november 2011 Stay anser jeg som den beste filmen jeg noensinne har sett. Får med en ny detalj hver gang jeg ser den, samt en ny potensiell mening.
Soleklart Skrevet 5. november 2011 Forfatter #19 Skrevet 5. november 2011 Tusen takk for tips. Nå skal jeg springe og kjøpe filmene
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #20 Skrevet 5. november 2011 "perfume: the story of a murderer" En av de beste jeg har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå