Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min datter har flyttet, og jeg har blitt kunde i sparebank 1 på det nye bostedet. Jeg har enda livs- og ulykkesforsikring på meg og min datter i min gamle bank, men ønsker å avslutte disse og forsikre oss i den nye banken.

Har også blitt medlem i LO-favør, og har LO-favør Grunnforsikring, Fritidsulykkesforsikring og Kollektiv Hjemforsikring gjennom mitt medlemskap her.

Siden jeg tidligere ikke har vært så flink til å sette meg inn i dette, lurer jeg på om noen vet hvilke forsikringer jeg burde ha på oss nå? Hvor mye er det vanlig å betale? De forsikringene jeg har på oss nå i den gamle banken koster meg ca 500,- pr måned.

Setter veldig stor pris på svar! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg anbefaler deg å prate med Sparebank1 rådgiver om dette da det er vanskelig å rådgi over nett uten å kjenne din økonomi eller situasjon.

Skrevet

Ja bør kanskje gjøre det. Vet ikke hvorfor, men følte jeg burde få mer innsyn og bestemme meg på forhånd slik at jeg ikke blir prakket på mye som jeg egentlig ikke trenger den dagen jeg avtaler møte i banken. Men er vel kanskje ikke slik de opererer :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja bør kanskje gjøre det. Vet ikke hvorfor, men følte jeg burde få mer innsyn og bestemme meg på forhånd slik at jeg ikke blir prakket på mye som jeg egentlig ikke trenger den dagen jeg avtaler møte i banken. Men er vel kanskje ikke slik de opererer :)

Nei det er ikke slik de opererer. De spør deg hva du tenker og så foreslår de. Du kan bestille en slik samtale i nettbanken ved å klikke på forsikringer. Selv om de skulle komme med et tilbud må du jo ikke takke ja heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...