AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Del Skrevet 3. november 2011 For mitt vedkommende klarer jeg meg ikke uten goro! Struller/krumkaker, tyske skiver og sandnøtter på en god 2.plass! Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 3. november 2011 #2 Del Skrevet 3. november 2011 Sirupssnipper er nok det jeg ville savnet mest hvis det kom en jul helt uten julebakst. Dernest kommer strull og kransekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 3. november 2011 #3 Del Skrevet 3. november 2011 Pepperkaker!!! Og krumkaker med multekrem er et MUST på julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 3. november 2011 #4 Del Skrevet 3. november 2011 Pepperkaker må jeg ha! Og kakemenn, enten kjøpt hos bakeren eller hjemmelagde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #5 Del Skrevet 3. november 2011 Serinakaker, Berlinerkranser, Kokosmakroner og en spesiell formkake full av nøtter, frukt mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. november 2011 #6 Del Skrevet 3. november 2011 hjemmelagde pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 3. november 2011 #7 Del Skrevet 3. november 2011 Colakaker, pepperkaker(hjemmelaga vel og merke, kjøpa smaker ekkelt), krumkaker og sånne sjakkrutekjeks(jeg liker de ikke, men jeg får julestemning av de siden vi har hatt sånne siden jeg var liten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #8 Del Skrevet 3. november 2011 Ingen.. Men nyttårsdagen blir ikke den samme uten Sarah Bernard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 3. november 2011 #9 Del Skrevet 3. november 2011 Potetmelstopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. november 2011 #10 Del Skrevet 3. november 2011 Blir nok pepperkaker for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 3. november 2011 #11 Del Skrevet 3. november 2011 Tårnkakepinner Kanskje ikke helt tradisjonell julebakst, men mamma har alltid laget det, og de er såå gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. november 2011 #12 Del Skrevet 3. november 2011 delfiakake!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 3. november 2011 #13 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Sjakkruter og Serinakaker må jeg bare ha, så det baker jeg selv Glemte å ta med berlinerkranser *mmmm* Endret 3. november 2011 av Rødtoppen86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindur Skrevet 3. november 2011 #14 Del Skrevet 3. november 2011 Serinakaker og hvite kakemenn/spekelasi. Er jo såå godt! Og pepperkakeDEIG, evt. tykke, myke pepperkaker. Kjenner jeg gleder meg allerede! I fjor ble jeg servert mandelpinner av en kollega på jobb, og de var så utrolig gode. Tror nok jeg må finne en oppskrift og lage slike selv i år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 3. november 2011 #15 Del Skrevet 3. november 2011 jeg er veldig glad i havremakroner, sandkaker og delfiakake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 3. november 2011 #16 Del Skrevet 3. november 2011 Goro og serinakaker er et must i julen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2011 #17 Del Skrevet 3. november 2011 Hva er en goro kake, har du bilde av den kaka. Har aldri hørt om den. Jeg er fra nord norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2011 #18 Del Skrevet 3. november 2011 Foresten jeg fant et bilde av den. http://www.mollerens.no/Storhusholdning/Oppskrifter/Jul/Goro1/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 3. november 2011 #19 Del Skrevet 3. november 2011 Colakaker, pepperkaker(hjemmelaga vel og merke, kjøpa smaker ekkelt), krumkaker og sånne sjakkrutekjeks(jeg liker de ikke, men jeg får julestemning av de siden vi har hatt sånne siden jeg var liten). Hva er Colakaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2011 #20 Del Skrevet 3. november 2011 Dette er colakaker: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.7418206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå