juliane Skrevet 4. november 2011 #21 Skrevet 4. november 2011 Jeg var også 16 år og ukysset, og syntes som deg det var kjipt. Så jeg kysset den første og beste som ville kysse meg; han var mange år eldre, full og skikkelig ekkel. Skulle nok ønske mitt første kyss var hakket mer romantisk, ja...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #22 Skrevet 4. november 2011 Jeg er en jente, og har veldig god øyekontakt! Jeg er (ikke for å skryte, men for å være ærlig) også en veldig pen jente, og får masse oppmerksomhet fra guttene. Jeg skjønner det liksom ikke...
Fysikeren Skrevet 4. november 2011 #23 Skrevet 4. november 2011 Uansett er jeg ganske sikker på at dette vil ha en direkte positiv effekt for deg på sikt. Du er pen, og i tillegg veldig "urørt", noe nytt og spennende! Slike jenter er en døende art
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #24 Skrevet 4. november 2011 er jente, og, ja! har nok av blikkontakt... Jeg er (sier ikke dette for å skryte men for å være ærlig) en veldig pen jente og er populær blandt gutta, skjønner det ikke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå