Gjest Kongsdatteren Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg går ut i fra at du ikke er i et forhold. Så hvis du ikke vil kysse på hvem som helst så bør du først fokusere på å få deg kjæreste
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg er 19 år og ukysset, ikke at jeg tar dette så tungt. Mange jeg kjenner er det også.
Maddebs Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Skulle ønske jeg var 16år og ukysset igjen =P Tips - Ikke stress med det
Cathrine88 Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Jeg går ut i fra at du ikke er i et forhold. Så hvis du ikke vil kysse på hvem som helst så bør du først fokusere på å få deg kjæreste Hvem i all verden havner i et forhold med noen uten å ha kysset personen først? Å fokusere på å kysse noen man er interessert i, og som også er interessert, er jeg derimot enig i. 1
Harmony Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Jeg var ukysset til jeg var 18. Bare gi det tid, så skal du se at muligheten for et første kyss byr seg etterhvert
Gjest Lottiplott Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Jeg var 19 første gang, så du har god tid ennå!
Gjest Katten. Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Du må barbere av deg alt håret, ALT. I tillegg må du bade i salt, la en vinterbris på -4,3 grader blåse av deg saltet samtidig som du løper gjennom sentrum. Hopp deretter på nærmeste mann og tving dine lepper på hans. Eventuelt kan du slappe av og ta det som det kommer. 5
Gjest Kongsdatteren Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 Ser det var en slurvete forklaring av meg. Tanken min var vel egentlig å ikke forkusere så mye på at du ikke har kysset noen, men heller vente til du finner noen du vil kysse
Miki Skrevet 3. november 2011 #11 Skrevet 3. november 2011 Jeg stressa litt, og endte opp med å bli tvangskyssa av en ekkel fyr. Hans kyss var slimete og ekkelt, og etterpå sa han hva jeg gjorde feil når jeg kyssa... Skulle ønske kjæresten min var den første Var forresten 18 år.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 Jeg var 18 og ukysset. Men studier og ny by brakte med seg mange nye opplevelser Nå, 12 år senere, har jeg kysset 10-15 gutter, hatt to kjærester. Og er godt gift. Og kyssing blir det nesten daglig. Det ordner seg for deg, selv om det føles tøft nå.
Mockingjay93 Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 Ro deg bare heeeelt ned. Jeg var ukyssa til jeg var 17 eller noe sånt. Nå skulle jeg nesten ønske at jeg var 16 år og ukyssa igjen, jeg
DBM Skrevet 3. november 2011 #14 Skrevet 3. november 2011 Kom tilbake om 4-5 år hvis du fortsatt er ukysset. 16 år er jo ingenting.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #15 Skrevet 3. november 2011 Fikk mitt første kyss på 20-årsdagen min
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #16 Skrevet 3. november 2011 Tusen takk for ærlige svar! Mener ikke at jeg kunne kysset hvem som helst, er bare at det er så kjipt at når alle vennene mine går rundt med kjærester kysser, og uroer deg for at de er jomfru - ikke ukysset ! Men tusentakk, igjen, jeg setter stor pris på det!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #17 Skrevet 3. november 2011 Jeg fikk mitt første kyss og mistet jomfrudommen i fylla på samme dag. Var 19 år. Hadde ønsket jeg hadde ventet noen måneder lengre, da traff jeg kjæresten min. Du har god tid! Husker jeg også bekymret meg for dette da jeg var yngre, men når jeg ser tilbake nå ser jeg jo hvor sinnsykt ung og uklar jeg egentlig var. Bare barnet jo. Vent- du kommer ikke til å angre! Er mange flere som angrer på at de gjorde det for tidlig, enn for sent
o..o Skrevet 3. november 2011 #18 Skrevet 3. november 2011 Ta det med ro Jeg har vel ikke så mange tips, men kan fortelle om mitt "ordentlige" kyss. Gutten jeg var interessert i og jeg satt ute på trappa. Festen pågikk inne. Jeg la meg ned i gresset, det var varmt og fint vær. Han begynte å stryke meg og jeg tok handa hans. Så kysset han meg Jeg ble paff og glad. Hvis du er for redd til å ta iniativet til å kysse gutten(e) du liker, så kan du møte ham på halvveien, med kroppskontakt og kanskje en hand?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #19 Skrevet 4. november 2011 Ta det med et smil. Din tur kommer!
Fysikeren Skrevet 4. november 2011 #20 Skrevet 4. november 2011 Jeg går litt mot strømmen her, og tenker å faktisk svare på det du lurer på. Er du gutt eller jente? Viker du unna øyekontakt med motsatt kjønn? Det er klin umulig å kysse en person som stadig viker unna øyekontakt. Men jeg og får si som de andre her, 16år er faktisk ikke ille i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå