Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar i år tre fag i forbindelse med en profesjonsutdannelse, men merker at jeg grunnet problemer med psyken min og mange bølgedaler denne høsten, ikke klarer å ta den ene eksamenen. Det ser ut til at jeg fortsatt kan trekke meg og jeg vurderer sterkt å gjøre dette, da jeg ønsker å fokusere på å bli frisk nå og heller kunne prestere bedre på et senere tidspunkt.

Har allerede tatt en eksamen og har da to igjen, jeg vurderer kun å trekke meg fra en,da lesing til dette faget ikke har gått som det skal og jeg nå sitter her to uker før eksamen uten å så vidt ha åpnet boken.

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...Jeg synes du burde ta eksamen. Kan være vanskelig å komme seg tilbake hvis du ikke gjør det nå!

Skrevet

Fristen for å trekke seg har kanskje gått ut? I hvert fall har den det hos oss, hvor semesteret slutter seinere (en måned til eksamensperioden). Det du kan gjøre, er å møte på eksamen, og levere blankt da. Da får du rett til å konte. Men må innrømme at jeg ikke er heeelt sikker på framgangsmåten, har aldri vært i situasjonen selv, så undersøk hva du må gjøre.

Gjest Mlle Bonne
Skrevet

Viss det er psyken som svikter så kan du kanskje få sykemelding fra lege? Men finn ut hva som er konsekvensene av å utsette utdannelsen. Se hva det har å si for den videre skolegangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...