Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er polarbrød ett ok alternativ når jeg skal spise lunsj? Jeg trenger å bli god å mett til lunsj. Har spist ett til lunsj to dager på rad og er overraskende lenge mett på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette er et godt alternativ, er jo det groveste utav polarbrødene. Både godt og mettenes, ihvertfall for min del :)

Skrevet

Krisemat kaller jeg det. Samme som nudler med salt buljong. Fiberinnholdet i polarbrød er dessuten mikroskopisk.

Skrevet

Vel, det står at det er 13 gram fiber per 100 gram. Synes ikke dette er så lite fiberinnhold.

Skrevet

Krisemat kaller jeg det. Samme som nudler med salt buljong. Fiberinnholdet i polarbrød er dessuten mikroskopisk.

Du har ikke mye peiling nei?

Skrevet

Hvem gidder å svare når det kommer mange slike spydige innlegg som #5?

Skrevet

Fakta f da! Nok av fiber i den, og den holder meg mett lenge. Jeg digger polar extreme, kjøper masse av det i sverige.

Skrevet

Hmm.. Forskjellige svar ute og går!

Skrevet

Hmm.. Forskjellige svar ute og går!

Du har jo bare én person som protesterer her. Du vil også alltid finne én person som synes det å korsfeste seg selv er en god idé.

Hva er det egentlig du spør om? Har du sett på næringsinnholdet? Du kan finne svaret selv der, det er som oftest det lureste, siden det alltid er noen som saboterer eller har et forvrengt kostholdsyn på forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...