jea Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Hva syns dere om att forlover kommer i sølv kjole?
Grooo Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Synes det høres riktig så stilig ut jeg! Så lenge forloveren har valg en kjole som hun selv synes er fin, og som hun føler seg vel i er jeg overbevist om at både hun, du og alle andre synes det blir kjempefint.
ringblomst Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 Sølvfarvet kjole høres flott ut, men ikke hvis det er den type sølv-kjole med paljetter ol for de får jeg dansekonkurranse-assosiasjoner til (puuh langt ord) .
Gjest MrsL Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Synes det høres bra ut jeg Hva synes du selv da?
Gjest sexysadie Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 Hva synes bruden? eller er d du som er bruden?
Gjest Tex Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 Min forlover skal ha en sølvgrå kjole, og har valgt den ut ifra fargene i kjolen min. Den går i ivory og sølv, og jeg skal ha sølv smykker, så hun ønsket å matsje meg. Tror det blir stilig, jeg. Og jeg presiserer at hun har valgt den helt selv, jeg var ikke med og så, og hadde ingen påvirkningskraft i det hele tatt.
Gjest sexysadie Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Hvordan er d med kroner til kjole, sko og frisør til forlover.. Er dere med å sponse det? Eller betaler forloveren alt selv?
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #8 Skrevet 9. desember 2003 Høres helt ok ut for meg, men hva synes du det er mye viktigere
jea Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2003 JA jeg er bruden og jeg tenkte kanskje att kjolen var for lys..Men da er det sikkert ok da.. Den er vedlig flott da,så vi får se hva hun kjøper ...Og hun bestemmer jo kjole selv.Så lenge ikke jeg syns den e r for lys som sagt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå