kaja16 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hei! Jeg trenger hjelp. Til tirsdag skal vi ha turn i gymnastikken på skolen, og jeg klarer IKKE å stupe kråke. Jeg har ikke kjangs til å få det til! Jeg får liksom ikke med meg rumpa over. Noen tips som gjør at jeg får det til før tirsdag??
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Spark hart ifra! Du får det nok til skal du se!
Moscato Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Start med å sitte på huk, legg haka på brystkassa og gjør ditt beste for å sette bakhodet i bakken omtrent der tærne dine er (samtidig som du strekker knærne litt, såklart). Ser dritteit ut, men det skal mye til for å unngå å trille rundt da, og så kan man utvikle elegansen etter hvert. Når du skal sette ned hodet må du forresten ha blikket festa ut mellom beina dine. Ikke gjør noe forsøk på å se dit du skal før du er kommet rundt. IKKE spark hardt ifra, da retter man ofte ut ryggen og lander pang på flata. Ikke noe gøy. Man trenger ikke full fart for å komme rundt når man former kroppen riktig. De første gangene kommer du nok ikke lenger enn til sittende stilling, men poenget for det er å få inn rullen, SÅ kan du legge inn litt fraspark for å få fart nok til å reise deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå