Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke får tak i noen på BC?

Anbefalte innlegg

Gjest også gjest
Skrevet

Virker som "alle" får tak i noen der. Jeg har ringt og ringt i flere uker nå jeg, og har også fått venniner av meg andre steder til å prøve å ringe dem, men ingen av oss har fått svar....! Det nærmeste har vært opptattsignal.. :x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tlf nummeret som står oppført på hjemmesiden er også et privatnummer. Prøv via mail, det går fortest. Jeg har alltid fått kjappe svar på mail....

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være problem for deg å få tak i dem, jeg har vært i kontakt med dem 3 ganger de siste ukene, og får alltid kjapp kontakt med dem, både per telefon og mail.

Eh... hvorfor har du fått andre venninner andre steder til å ringe dem??..... Kan det være for at de ikke skal kjenne igjen nummeret ditt, og "plutselig" ta telefonen?? Hallo??!! :roll::roll:

Synest dette innlegget virker veldig merkelig! - Du minner meg om noen... :roll: :o :roll:

Send en mail, kan vel ikke være vanskelig,vel??

Skrevet

Aldri hatt noen problem med å få kontakt med dem. Varene har blitt levert når de har sagt det skulle bli levert. Mailene har gått frem og tilbake ang. layout på trykksakene våre. Feil på layout har blitt rettet opp og sendt oss til ny korrektur samme dag osv.

Har ikke prøvd å bestille undertøy der så den biten vet jeg lite om.

Men jeg vet at de er hyggelige og glade på telefon og ønsker å gjøre en god jobb for meg, kunden :)

Skrevet

Jeg har også holdt på med tlf, mail i ett par uker...uten svar.

I går fikk jeg mail...endelig. De har ligget nede for telling i influensa alle mann (kvinner :oops: ), så det er nok derfor at de ikke har svart og/eller sporadiske svar....

Gjest også gjest
Skrevet

Bente, jeg er "glad" for å høre det! Det skal jo som kjent ufattelig lite til før man er mistenkelig eller det er noe "rart" med det man spør om, men da er det ihvertfall en grunn til at jeg ikke har fått svar da.

Men vet du om de er oppegående nå da?

Til deg som lurte på om "eeeeeeh-hvorfor" jeg fikk venninnene mine til å ringe: det er fordi jeg er en beryktet, farlig psykopat som begynner å bli beryktet utover min hjemlige trakter, og er så farlig at ingen tar sjansen på å ta telefonen og bli utsatt for meg. :sjarmor:

Jada.. eller kanskje jeg ville eliminere ALLE mulige problemer som feil på linja og sånn...? Paranoia lenge leve!

Gjest spørre
Skrevet

Synest dette innlegget virker veldig merkelig! - Du minner meg om noen... :roll: :o :roll: quote]

Åh hjelpe meg... :hoho:

Livet er hardt!?!

Skrevet
Bente, jeg er "glad" for å høre det! Det skal jo som kjent ufattelig lite til før man er mistenkelig eller det er noe "rart" med det man spør om, men da er det ihvertfall en grunn til at jeg ikke har fått svar da.

Men vet du om de er oppegående nå da?

Vet iallefall at ei er der denne uka, men vet ikke helt sikkert om hun egentlig jobber på kundeservice..

Det skulle visstnok være flere tilbake til mandag om de blir friske...

Skrevet

Sliter også med å få tak i BC og fikk endelig en mail med tilbakemelding om hele gjengen vistnok var slått ut av influensa....

Dette er mailen jeg fikk på mandag:

Hei!

Jeg viser til mottatt mail.

BryllupsCompagniet er for tiden slått ut av influensa, og jeg er derfor

innkalt til å besvare innkomne mailer.

Jeg vil sørge for at noen fra kundeservice kontakter deg på mandag i neste

uke for å løse dette, ettersom jeg selv ikke jobber for BryllupsCompagniet

og er derfor usikker på hvordan jeg kan løse det for deg.

Ikke så greit når ett helt firma blir slått ut av sykdom over så lang tid....

Skrevet

Jeg mailer og får svar på under halvtimen hver gang...

Skrevet

Uff denne influensaen er ekkel, en kollega av meg ligger sjuk på 27.dagen, og har det skikkelig uggent.

Synest det er fint av dem å få tak i noen som kan ihvertfall besvare mailene som kommer inn, istedenfor å la vær å besvare dem før de er tilbake.

Jeg får også god hjelp og kontakt hvis jeg kontakter dem, og synest hun som besvarer mailene mens de er syke er flink og rask.

Klem

Ninach :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...