AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Har en gutt på 9,5 mnd som våkner så ofte som 7-8 ganger fra han legger seg kl 19 til han får nattmat ca kl 3. Han våkner, begynner å flytte og snu på seg, drar i dyna, og til slutt reiser han seg i sengen og står og vræler til slutt. Oftest med smokken i munnen, så det er ikke derfor. Han sovner med en gang vi legger ham ned på puten igjen, så det er ikke noe galt (har prøvd å gi flaske med vann og pupp, men han vil ikke ha, sjekker bleia, at han ikke er for varm osv). Det virker rett og slett som at han ikke "klarer" å legge seg ned igjen selv på natten? På dagtid så klarer han både å reise seg ved møbler og sette seg ned kontrollert, så han KAN jo sette seg... Noen som har noen tips? Jeg begynner å bli litt lei av å gå inn og legge ham ned ørti ganger. Og gjør jeg det ikke så skriker han seg våken.. Det har foregått i snart 2 mnd nå, siden han lærte å reise seg, så jeg har ventet lenge på at det bare skal gå over.
Gjest Nuppa_ Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Det er nok bare sånn det er i perioder, og det går nok over etterhvert. Jeg personlig syns ikke noe om seler som hindrer barnet i å reise seg. Sover han på samme rom som dere? For da er det jo litt mindre jobb å legge han ned.
Gjest pysepusen Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Det er nok kun er periode, og det kommer til å gå over
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Det er nok bare sånn det er i perioder, og det går nok over etterhvert. Jeg personlig syns ikke noe om seler som hindrer barnet i å reise seg. Sover han på samme rom som dere? For da er det jo litt mindre jobb å legge han ned. Nei, seler vil jeg helst ikke ha. Det plager jo ikke han (såvidt jeg vet, han virker blid og uthvilt om dagen i hevrtfall), bare oss. Vi må ha han på eget rom, for på vårt er det ikke plass til sprinkelsengen dessverre.. Han våkner sjelden etter han har fått mat om natten, så jeg har tenkt på om han får for lite til kvelds. Men jeg får ikke i han mer mat heller, verken pupp eller annet.
Gjest Nuppa_ Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Da går det nok over av seg selv snart. Barn har mange rare perioder
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Da går det nok over av seg selv snart. Barn har mange rare perioder Huff, å lei jeg er å bare høre at det går over.. Barn skulle kommet med bruksanvisning!!
Gjest Nuppa_ Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Og du kan regne med at når det her gir seg så dukker det snart opp noe nytt. Det er sjarmen med barn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå