~Frk Amalie~ Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette, for det begynner virkelig å tære på kreftene mine! Jeg har en drøm/mareritt som gjentar seg, nesten hver natt. Jeg drømmer ikke akkurat det samme, men temaet er alltid det samme; jeg drømmer at sambo er utro og ekkel med meg For eksempel at han er sammen med andre jenter og bryr seg ikke om meg! Jeg er til stede i drømmen, og ser motvillig på at han er sammen med andre jenter (sjelden sex). Jeg reagerer på det, gråter og spør han hva han holder på med, men han bare ler av meg. Det hender at han ber meg flytte ut fordi en annen jente skal flytte inn. Jentene i drømmen kan være eksene hans, mine "fiender" fra fortiden (som han aldri har møtt), eller ukjente jenter. I natt var jenta ei som mobbet meg konstant gjennom hele grunnskolen... Det gjorde drømmen dobbelt så grusom. Jeg våkner og er svett, gråter, og det hender at jeg slår han i søvne. Dette har utviklet seg til et problem for både han og meg. Jeg forteller han hva jeg har drømt, og da blir han selvfølgelig skuffet. I tillegg ødelegger det store deler av dagene mine siden følelsen fra drømmen henger igjen til langt utpå dag. Jeg hadde vært utrolig takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg! Er så sliten av dette
xeyes Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Hvis selve utroheten hans er et symbol, så vil drømmen din bare si at alltid vil være trofast mot deg. Som sagt, bare hvis det er et symbol og ikke en forutsigelse.
~Frk Amalie~ Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2003 Får inderlig håpe at det er et symbol da... Han har aldri før vært utro, men har opplevd det andre veien. Tror nok ikke han kunne vært utro nei. Men hvordan blir jeg kvitt denne drømmen? Dette begynner virkelig å tære på meg
Gjest Dolphina Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Har det på samme måten som deg! Eller drømmer/mareritt om forskjellige ting, men to netter på rad nå har jeg drømt at han enten vil gå fra meg(pga noen andre) eller er utro! Blir helt tappet for krefter! Har mareritt cirika 4-5 netter i uka, dette har jeg hatt de siste 2 1/2 året, så begynner å bli rimelig kjei og vil gjerne ha tips om hvordan man blir kvitt det!!
~Frk Amalie~ Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2003 Har det på samme måten som deg! Eller drømmer/mareritt om forskjellige ting, men to netter på rad nå har jeg drømt at han enten vil gå fra meg(pga noen andre) eller er utro! Blir helt tappet for krefter! Har mareritt cirika 4-5 netter i uka, dette har jeg hatt de siste 2 1/2 året, så begynner å bli rimelig kjei og vil gjerne ha tips om hvordan man blir kvitt det!! Huff, det va synd å høre at du har det slik! Samtidig va det også litt godt å høre at jeg ikke er den eneste. Kanskje det finnes noen som kan hjelpe oss. Vi får smøre oss med litt tålmodighet. :trøste:
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2003 #6 Skrevet 12. desember 2003 Kanskje dette er noe som beskymrer deg og ligger og skurrer i underbevisstheten. Siden du har hatt drømmene såpass lenge, og gjerne vil bli kvitt dem, tror jeg du det ville hjelpe å snakke med noen for å lette tankene.
Nymfen Skrevet 12. desember 2003 #7 Skrevet 12. desember 2003 Dette har jeg også vært ute for... Heldigvis er det en stund siden forrige drøm, det er skikkelig ekkelt. Tror heller ikke du skal ta det som et tegn, drømmer sier som regel mere om enn selv enn om de en drømmer opp. Sender stor klem!!
~Frk Amalie~ Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2003 Kanskje dette er noe som beskymrer deg og ligger og skurrer i underbevisstheten. Siden du har hatt drømmene såpass lenge' date= og gjerne vil bli kvitt dem, tror jeg du det ville hjelpe å snakke med noen for å lette tankene. Godt mulig det ja. Skal følge ditt råd, takker
~Frk Amalie~ Skrevet 12. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2003 Dette har jeg også vært ute for... Heldigvis er det en stund siden forrige drøm, det er skikkelig ekkelt. Tror heller ikke du skal ta det som et tegn, drømmer sier som regel mere om enn selv enn om de en drømmer opp. Sender stor klem!! Du har nok rett i det Nymfen. klæm tel dæ åsså!
Sarah_Michelle Skrevet 12. desember 2003 #10 Skrevet 12. desember 2003 Jeg har i perioder hatt slike drømmer selv, og samboeren min har også hatt slike drømmer, men det siste året har jeg ikke vært plaget med det, og har ikke hørt noe om det fra samboeren min heller. Disse drømmene betyr ikke at du bør være obs på hva han gjør når du ikke er til stede osv., for jeg tror ikke disse drømmene er så bokstavelige, men jeg vet at disse drømmene setter preg på våken tilværelse også. Det er helt pyton!! :-?
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #11 Skrevet 21. desember 2003 Hei Jeg har selv i og lange perioder opplevd mareritt flere ganger pr natt, også hvis jeg sov om dagen i peroder so jeg kanskje også var fryktelig sliten. Jeg drømte ikke det samme som dere, men for meg var det de samme temaene som gikk igjen i forskjellige former. Det jeg har funnet ut er at disse marerittene skal fortelle meg noe. Som sagt tidligere her, kan det komme i symboler. Det er ikke sikkert han er utro, selv om det selvfølgelig kan være det. Det jeg råder dere alle til som har det på denne måten, er å spørre dere selv gang på gang helt til dere plutselig får et svar. Svaret for dere inne i dere selv (intuisjonen). Noen kan oppleve å få svar ganske fort, andre får det ikke før det har gått noen mnd. Svaret kan f.eks. være noe helt annet enn dere drømmer, men at dere er på villspor på et eller annet område i deres liv. Hver gang jeg har hatt det sånn, og etter noen uker eller mnd. vet jeg plutselig hvorfor. Da er det ting i mitt liv jeg må forandre på, velge annerledes enn før osv. Så fort avgjørelsen er tatt på at jeg skal forandre livet på "det" området, eller velge å gjøre det som jeg får som svar, forsvinner også marerittene med det samme. Jeg ønsker dere lykke til, uansett hva dere drømmer, med å finne ut HVORFOR? Hilsen Anne
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #12 Skrevet 22. desember 2003 Tenk på noe annet før du legger deg. Tenk på noe som får deg glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå