AmandaLille Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Dette er mitt første innlegg på kvinneguiden, så jeg vet ikke om jeg gjør det helt riktig, men prøver. :gjeiper: Jeg holder på å strikke et sjal, men beregnet litt feil å trodde jeg hadde et nøste mer enn hva jeg hadde. Derfor hadde jeg blitt superglad om noen har eller vet om noen andre som har - og kan selge - et hvitt garn av typen Shiny! De har blant annet hatt dette garnet på Nille og Sparkjøp, men det var utsolgt da jeg dro for å kjøpe mer. Ett nøste holder. Håper det finnes et sted der ute!
Gjest Bartenina Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Huff, stakkars deg, første innlegg og ingen som svarer Hør med noen i nærheten av en annen Nille/Sparkjøp om de kan handle for deg kanskje?
Kontormus Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Kanskje noe kan være på utkikk hvis du forteller i hvilket område du bor i?
AmandaLille Skrevet 8. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2011 Takk for svar! =) Har prøvd å lete på flere butikker, og har til og med ringt produsentene. Det er ikke så lett, men jeg skal prøve å høre med noen andre om de kan være på utkikk. Det var lurt! Hvilket område jeg bor i? Sør-Trøndelag. Kan fint bruke posten og sende. Kanskje jeg som missforsto den litt?
Kontormus Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Takk for svar! =) Har prøvd å lete på flere butikker, og har til og med ringt produsentene. Det er ikke så lett, men jeg skal prøve å høre med noen andre om de kan være på utkikk. Det var lurt! Hvilket område jeg bor i? Sør-Trøndelag. Kan fint bruke posten og sende. Kanskje jeg som missforsto den litt? Neida, det var akkurat det jeg mente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå