AloeVera Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Tenker på denne fra proteinfabrikken. Noen som har prøvd denne? Er veldig viktig for meg at den er mettende og at kroppen kan gå på den en stund. Jeg kan spiste over 4 brødskiver til frokost og ca en time etterpå er jeg sulten igjen.
KaffeLars Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg kan fortelle deg hva du kan spise som holder lenge. Men jeg ser at du foretrekker dyrt pulver. For den prisen kan du spise god mat i stedet. forts..
KaffeLars Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 (endret) http://iform.nu/files/bonnier-ifo/attachments/IFO_NO_14_TL_7806_Maet.pdf Jeg ville spist 150-200 g stekt laks/ørret krydret og stekt/kokt, en banan, 10 mandler og evt en kvart-halv boks barbecue bønner til frokost kl 8. Når jeg blir sulten igjen etter 4-6 timer : 150-200 g karbonade krydret og stekt, to epler, 10 mandler, 2 fiskeoljekapsler. Poenget er å spise noe svært proteinrikt, fiskeolje, karbohydrater fra frukt og mandlene og at du skal ligge på 1300-1400 kgcal. Så du bør regne litt på de ulike ingrediensene og se litt på aktivitet og kroppsstørrelse også. De som har tid kunne ta to timer spasertur ca kl 10-12 og oppleve at sulten skyves enda litt foran deg. Hvis du dropper alkohol 100 % så går du sikkert ned i vekt en kg i uka. Alkohol er den mest vanlige vektøkerfaktor, og gjør forbløffende store utslag uka etter større inntak. Red: linken gikk bananas Endret 3. november 2011 av KaffeLars
Geparden Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 (endret) ...klarte dobbelpost, gitt... Endret 4. november 2011 av xyzzy
Geparden Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 (endret) On 11/3/2011 at 12:23 AM, onlyme said: Tenker på denne fra proteinfabrikken. Noen som har prøvd denne? Er veldig viktig for meg at den er mettende og at kroppen kan gå på den en stund. Jeg kan spiste over 4 brødskiver til frokost og ca en time etterpå er jeg sulten igjen. Synes du fortjener et litt bedre svar. Dessverre har jeg ikke prøvd mange, så det er ikke all verden jeg kan si. Jeg kjenner igjen at brødmat kan forsvinne i uforståelige mengder. Spesielt når det er ferskt, og med søtt pålegg. Det kan være noe å hente på å unngå akkurat det. Jeg har prøvd Herbalife, som fungerer bra for meg og er litt billigere pr "måltid" enn det du lenker opp. Det er fortsatt ganske dyrt. Hvis jeg er sulten holder det ikke, men hvis jeg heller ned en shake i det jeg merker at det nærmer seg å bli sulten kan jeg gå et par timer til. Jeg har ingen forklaring på det. Det er litt tilvenning også, er jeg vant til å spise en elefant i slengen skal det mye til før en shake monner. Det lureste er å kjøpe noen forskjellige merker og teste selv, det hadde jeg gjort (rent bortsett fra at jeg ikke gjorde det, jeg testet noe som ble anbefalt og det fungerer for meg så da gadd jeg ikke teste fler). Pass på også å prøve ut et av de billigste, jeg tror det er mye overprising ute og går. Endret 9. oktober 2017 av Geparden 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Havregrøt? Omelett? Snakker ikke om 30 gram havregrøt eller omelett av 1 egg. 1
Dragonfly84 Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Jeg har en sånn stående. Den var så utrolig vond at jeg brakk meg da jeg prøvde å drikke den. Virkelig ille!!
Mubba Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Jeg sverget til denne før og var veldig fornøyd med den. Men må legge til at dette er mange år siden...
trulse Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 usj jeg syns ikke herbalife eller den sjokoladeshaken til proteinfabrikken er no god i smak...den fra PF er så sykt søt!!!!noen som har noen bedre forslag til sånne ting?
dådyr Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Meal Teach til technutrition. Kåret til den beste erstatteren gang på gang. Det samme har har Technutrition sitt protein, Prozym. Helt rene produkter!
trulse Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 takk for info!! da skal jeg sjekke ut det!!
Casall Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 Jeg hadde en sånn, og den var faktisk veldig god. Og lett som mellommåltid eller som frokost, som jeg ikke greier å spise. Men dessverre mettet den lite.
Geparden Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 Med fare for å gjenta meg selv, det er bare å prøve ut litt forskjellig selv. Smaker også, de varierer. Jeg har prøvd alle til Herbalife og falt ned på noen å veksle mellom. Andre liker andre. Gourmet blir et pulver aldri. Dådyr, har du en link til en test? Jeg er skeptisk til alt av det, men vil lære. (Det er mye lurium og tilpassede testresultater der ute.)
dådyr Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 Det er et rent norsk produkt, husker ikke hvor jeg leste den siste testen om det var i et av treningsbladene til mannen eller om det var på nett. Skal se hva jeg finner :-) Du kan jo sjekke ut nettsiden deres også! :-)
Gjest redstar Skrevet 7. november 2011 #15 Skrevet 7. november 2011 Sjokoladen fra PF er aaaaaaaaaaaalt for søt, og alle andre sjokoladeshaker jeg har smaket er alt for søte og vonde i smak. Vanilje og cappecinoen fra Herbal Life synes jeg derimot er knallgode!!! Ikke bare i smak, men også magen min, formen min og energien min likte denne måltidserstatteren, jeg ble helt hekta og nå må jeg snart kjøpe ny men jeg vet ikke helt hvor egentli:/
Geparden Skrevet 8. november 2011 #16 Skrevet 8. november 2011 Hehe, det er forskjell på folk. Jeg synes sjokoladesmaken er best, hvis jeg blander med melk. Enten tropisk eller jordbær med juice. Tror jeg. Men jeg må variere litt. Men cappucino kjøper jeg aldri igjen! Nå kjøper jeg fra en sponsor, men han jeg linket til selger i hvert fall, jeg kjøpte der først. Det må være hundrevis av andre distributører. Et kjapt googlesøk og velg din favoritt
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #17 Skrevet 8. november 2011 Allevo sin sjokolademilkshake er goood!
Dragonfly84 Skrevet 9. november 2011 #18 Skrevet 9. november 2011 Meal Teach til technutrition. Kåret til den beste erstatteren gang på gang. Det samme har har Technutrition sitt protein, Prozym. Helt rene produkter! Å, bra den er så god! Jeg bruker gjerne mer penger på protein som er godt, for jeg har litt problemer med å drikke vondt protein... Så jeg kjøpte den Sprek-proteinshaken (med bærsmak) til tech nutrition, som skulle være så utrooolig god, og syns ikke den er noe særlig heller... Bedre med vann enn melk, men ikke god. Virker som alle proteinshakes smaker...sand. Det er en bismak som sikkert må være der, men det gjør den vanskelig å drikke! Skulle gjerne finni noe uten den smaken. Tenkte å prøve prozyme sjokolade i morra etter trening, for jeg kjøpte en porsjonspakke av den Den beste jeg har smakt husker jeg så klart ikke merket på, bare at det var banansmak. Da syntes jeg for første gang at den ekle sandsmaken var borte! Så tror jeg skal prøve prozyme med banansmak
dådyr Skrevet 9. november 2011 #19 Skrevet 9. november 2011 Å, bra den er så god! Jeg bruker gjerne mer penger på protein som er godt, for jeg har litt problemer med å drikke vondt protein... Så jeg kjøpte den Sprek-proteinshaken (med bærsmak) til tech nutrition, som skulle være så utrooolig god, og syns ikkef den er noe særlig heller... Bedre med vann enn melk, men ikke god. Virker som alle proteinshakes smaker...sand. Det er en bismak som sikkert må være der, men det gjør den vanskelig å drikke! Skulle gjerne finni noe uten den smaken. Tenkte å prøve prozyme sjokolade i morra etter trening, for jeg kjøpte en porsjonspakke av den Den beste jeg har smakt husker jeg så klart ikke merket på, bare at det var banansmak. Da syntes jeg for første gang at den ekle sandsmaken var borte! Så tror jeg skal prøve prozyme med banansmak Sjokoladen til TN er veldig god, anbefales!
Dragonfly84 Skrevet 10. november 2011 #20 Skrevet 10. november 2011 Sjokoladen til TN er veldig god, anbefales! Ja, den var virkelig god! Drikker en nå, med isbiter i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå