elipet Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg har lenge slitt med relativt uren hud, og har endelig bestemt meg for å kjøpe meg et "ordentlig" produkt, istedenfor å kaste bort pengene mine på billigprodukter fra Vita etc. Har lest en del rundt på nettet, og har kommet frem til at Jan Marini kanskje kan være noe å satse på? Om jeg skal forklare min hud er den relativt tørr, i hvert fall nå på vinteren, og jeg "flasser" både på nesen og i pannen. Sliter med små kviser spesielt i t-sonen samtidig som jeg til tider får større utbrudd i hele fjeset. Har også fullt av sorte prikker i hele t-sonen, og jeg vil tro at jeg har en ganske sensitiv hud. Problemet mitt er at det er altfor mange JM merker på markedet! Har sett at mange bruker en sammensetning av Bioglycolic Facial Cleanser, C-ESTA Face Serum, Bioglycolic Bioclear Facelotion, Antioxidant Daily Face Protectant SPF 30 og Transformation Cream og virker fornøyde med dette. Men på JM nettsiden anbefaler de meg å bruke TeenClean serien ( Benzoyl Peroxide 2.5% Wash og Benzoyl Peroxide 5%). Har noen erfaring med dette produktet? Hva bør jeg i så fall bruke? Og er det virkelig nødvendig med så mange produkter? Jeg er en fattig student på 20 år, og har egentlig mye mer fornuftige ting å bruke pengene mine på. Jeg har også hørt at Oenothera er bra, samt ELIXIR cosmeceuticals etc. Noen som kan hjelpe meg? Takker for all hjelp! Elisabeth
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Hvor gammel er du? Jeg synes ikke JM er noe særlig som full rutine i yngre alder. Personlig reagerte jeg på et par av produktene fordi de var altfor mye på en gang, veldig aktive produkter. Har byttet til MD formulations og Matis nå.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Beklager! Ser du skrev 20 år. Da ville jeg passert denne hudserien.
Vill&Vakker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg har brukt Jan Marini over flere år og er veldig fornøyd Du er 20 år og derfor tror jeg du godt kan kutte ut c esta serumet. Dette er sånn jeg ser det et luksusprodukt og kanskje viktigere fra 25 år og oppover. Jeg elsker det serumet, men det er ingen nødvendighet. Jeg har satset på bioglycolic bioclear cream istedet for bioglycolic bioclear lotion i og med at huden din er tørr i perioder. Bioglycolic bioclear inneholder glycolsyre og salisylsyre så det er mulig du kommer til å flasse en periode, viktig å innføre denne kremen gradvis, spesielt med tanke på at du har sensitiv hud. Transformation cream er virkelig en god fuktighetskrem som tilfører huden rikelig med fukt og roer ned huden. Jeg hadde gått for bioglycolic facial cleanser, bioglycolic bioclear cream, transformation cream og antioxidant daily face protectant SPF 30. Dersom huden din er veldig sensitiv så hadde det kanskje vært greit med rensen uten glycolsyre. Jeg er iallefall veldig førnøyd med alle disse produktene, mine urenheter er forsvunnet og huden har fått en mer jevn struktur og glød.
elipet Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 Hvor gammel er du? Jeg synes ikke JM er noe særlig som full rutine i yngre alder. Personlig reagerte jeg på et par av produktene fordi de var altfor mye på en gang, veldig aktive produkter. Har byttet til MD formulations og Matis nå. Vurderte en stund MD formulations, men så at det var en del varierende tilbakemeldinger. Hvor lenge har du prøvd det, og er du fornøyd?
elipet Skrevet 2. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2011 Jeg har brukt Jan Marini over flere år og er veldig fornøyd Du er 20 år og derfor tror jeg du godt kan kutte ut c esta serumet. Dette er sånn jeg ser det et luksusprodukt og kanskje viktigere fra 25 år og oppover. Jeg elsker det serumet, men det er ingen nødvendighet. Jeg har satset på bioglycolic bioclear cream istedet for bioglycolic bioclear lotion i og med at huden din er tørr i perioder. Bioglycolic bioclear inneholder glycolsyre og salisylsyre så det er mulig du kommer til å flasse en periode, viktig å innføre denne kremen gradvis, spesielt med tanke på at du har sensitiv hud. Transformation cream er virkelig en god fuktighetskrem som tilfører huden rikelig med fukt og roer ned huden. Jeg hadde gått for bioglycolic facial cleanser, bioglycolic bioclear cream, transformation cream og antioxidant daily face protectant SPF 30. Dersom huden din er veldig sensitiv så hadde det kanskje vært greit med rensen uten glycolsyre. Jeg er iallefall veldig førnøyd med alle disse produktene, mine urenheter er forsvunnet og huden har fått en mer jevn struktur og glød. Tusen takk for god hjelp! Tok det lang tid før du så noen forbedring? Har hørt at en del blir mye verre den første perioden, merket du noe til dette? Og hvor kjøper du produktene dine - ebay? prettyskin4less? Ca hvor ofte må du kjøpe inn nye produkter? Mange spørsmål her nå.
Vill&Vakker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Huden min ble ikke spesielt verre før den ble bedre men dette er nok individuelt. Kremene kommer i 30 ml bokser og det er ikke stort men de skal holde i 3-4 mnd. Det betyr at kremene er veldig konsentrert og det skal lite mengde til. Rensen har jeg i 6 mnd, solfaktoren i 5-6 mnd. Jeg kjøper mine kremer på www.skin-etc.com Når du registrerer deg på siden får du lavere priser enn det som står oppgitt når du ikke er registrert. Det er dyr porto så det lønner seg å samle opp og bestille mange varer samtidig. Har ikke handlet på ebay, men vet om flere som gjør det. Jeg foretrekker nettbutikker, syns det er litt mye fake ut og går på ebay.. man må iallefall vite at selgeren er seriøs og har orginale og ferske produkter. Det står utløpsdato på produktene til Jan Marini da, noe som er veldig greit
Vill&Vakker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Og det tok vel et par mnd før jeg så forbedringer på huden Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå