Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått pakken med noen små spesielle skåler jeg bestilte fra Jernia. Den ene av dem har en skade (et hakk/skår har ramlet av) som i grunnen ikke vil synes under bruk, men som likevel ergrer meg litt. Og jeg er redd skålen kanskje har fått seg et slag sånn at den ikke vil vare like lenge som de andre i settet. Skålene kom i sett på fire og det er veldig viktig for meg å ha alle fire.

Disse "må" jeg bruke på lørdag som kommer, så jeg rekker jo ikke å sende dem tilbake og få nye i retur. Dessuten vil det vel koste meg en del i frakt å styre med dette? Det lå heller ikke noe angreskjema i esken, slik det vel skal være når man handler på nett?

Hva ville dere gjort? Beholdt skålene og gjort det beste ut av det, eller ringt Jernia og prøvd å få til en minnelig løsning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Jeg hadde sendt tilbake bare av prinsipp. Mottar man en skadet vare skal man få en ny.

Skrevet

Jeg hadde sendt tilbake bare av prinsipp. Mottar man en skadet vare skal man få en ny.

Kan jeg sende tilbake kun den ene skåla, eller må jeg sende hele eska med alle fire?

Må nok ringe Jernia i morgen og spørre hva jeg gjør med at de ikke la ved angre/returskjema. Vet ikke hva jeg ender med å gjøre, må tenke litt på den.

TS

Gjest Survival
Skrevet

Kan jeg sende tilbake kun den ene skåla, eller må jeg sende hele eska med alle fire?

Må nok ringe Jernia i morgen og spørre hva jeg gjør med at de ikke la ved angre/returskjema. Vet ikke hva jeg ender med å gjøre, må tenke litt på den.

TS

Å ringe dem er nok det beste! Da kan du bare spørre om du trenger å sende alle fire eller bare den ene skåla. Det enkleste er jo bare å sende den ene og få erstattet den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...