Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2002 #1 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg lurer på en ting som for mange kan være et "dumt"spørsmål,men jeg spør allikevel. Jeg har 4 barn (har aldri tenkt på når jeg har eggløsning,har bare blitt gravid allikevel.Har brukt og ha sykluser på 28 dager.Vi bestemte oss i april(forrige syklus)om at vi skulle prøve og få ett barn til.Hadde forrige mens 9.april,og etter og ha vært her inne på disse sidene,så var min eggløsningsdag 23.april.Vi prøvde "iherdig "i april,både før og etter datoen for EL men 14.mai (på dag 35 i syklusen)fikk jeg mensen.Skal prøve iherdig videre,men må vi nå gå ut ifra at jeg har en syklus på 35 dager,eller skal jeg fremdeles gå ut ifra min opprinnelige syklus på 28 dager?For å være på den "sikre"siden må en vel nesten prøve hver dag i hele perioden,her kan en vel nesten ikke "gamble"på at EL kommer en bestemt dato? Har noen av dere noen gode råd og komme med?! Kryss fingre og send masse støv til meg i denne perioden! Klem fra mor til fire(som veldig ønsker nr5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebirgitte Skrevet 18. mai 2002 #2 Del Skrevet 18. mai 2002 Hei på deg! Jeg er selv mor til fire og har planer om nr5.Jeg er ikke så inne på dette med syklus,men jeg mener at en skal gå ut ifra den syklusen du vanligvis har(altså 28 som du skriver)og ikke 35 dager som du hadde sist.Jeg har heller aldri tenkt så mye på når jeg har/hadde EL de gangene jeg ble gravid,og det har "bare"gått ca.2 mnd før jeg har blitt gravid etter at vi hadde bestemt oss for flere.Lurer nok litt selv på det samme som deg angående dette,og jeg synes ikke at det var et dumt spørsmål du stilte.Lykke til med prøvingen videre,skal krysse fingre for at det lykkes for deg snart! Hilsen fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå