Mrs. B Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 10. desember 2003 Meny, Kiwi og Bunnpris selger ihvertfall First Price. Rema 1000 og Rimi har sine egne merker tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 10. desember 2003 #22 Del Skrevet 10. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. desember 2003 #23 Del Skrevet 10. desember 2003 og (Euro)Spar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 10. desember 2003 #24 Del Skrevet 10. desember 2003 De har også pytt-i-panne aktige retter' date=' en med skinke og en med kylling. Har også sett fiskepinner, og nå finnes det også First Price frukt, og sparepærer! :D[/quote'] De fiskepinnene har jeg faktsik kjøpt ja. De er gode. Jeg kjøpte dem faktsik ikke FORDI det var First Price, men fordi det var de eneste som var TORSKEPINNER i den frysedisken på Kiwi. Jeg vil ikke ha fiskepinner av sei eller annet tul, jeg vil egentlig ha "frityrstekte torskepinner", det nærmeste jeg kiom var FP fiskepinner, av torsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 10. desember 2003 #25 Del Skrevet 10. desember 2003 Aha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 11. desember 2003 #26 Del Skrevet 11. desember 2003 Har ikke prøvd så mye av disse, men... *Appelsinnektaren er veldig god (og jeg hadde letet sååå lenge etter det - alle andre har bare juice...) *Tortilla chips med ost - ikke sååå gode, men de gikk da ned de også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. desember 2003 #27 Del Skrevet 11. desember 2003 Soft taco (tortilla) synes jeg ikke var så gode. litt for tykke og pappaktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 11. desember 2003 Interessant å høre hva andre synes. Kom på et par ting til som vi har prøvd som også var bra; baguettene, fiskepinnene, pytt i panne med kylling, og appelsinjuicen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 11. desember 2003 #29 Del Skrevet 11. desember 2003 Det finnes også First Price Taco Kit, sprøstekt løk, og First Price matolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. desember 2003 #30 Del Skrevet 11. desember 2003 Baguetter - mugne ei uke før utgang! Skjer med alle typer, sikkert ikke helt vakumtett. Du får nye om du sier fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. desember 2003 #31 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg tror alle Norgesgruppens butikker fører First Price... Men det har dere vel kommet fram til allerede...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 12. desember 2003 #32 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har prøvd: Müsli blanding: utrolig tørr og gjør seg ikke blandet med melk. Men bruker den blandet med yoghurt. Truseinnlegg: synes disse er helt greie Tortilla-ships: greie i en taco-form jeg lager Baguetter: veldig gode Når det gjelder hygiene-artikler er jeg egentlig litt skeptisk til å kjøpe det alle billigste, så shampo o.l. styrer jeg unna... Men siden truseinnleggene er helt ålreite, er det sikkert mye annet som er ålreit også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. desember 2003 #33 Del Skrevet 12. desember 2003 Baguetter : Kjempebra! Håndsåpe - flytende : Kjempebra! Bomull : Har stort sett vært bra, men sist gang jeg kjøpte en pakke, så var den hard :o Litt sånn "ullaktig" mot huden. Tror jeg tar Sano neste gang... Bomullspinner : Stort sett bra de og, litt varierende kvalitet. Synes det er veldig kjekt at First Price har kommet på markedet. Da har man litt valgmuligheter. Veldig kjekt at det er så mange ting i First Price serien. Er ikke alt som er nødvendig å kjøpe "dyrt og eksklusivt" ;-) Basisting derfra er sikkert bra. Andre hygieneprodukter kjøper jeg hos hudpleiesalong / parfymerr / frisør -> har så sart og sensitiv hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 27. februar 2004 #34 Del Skrevet 27. februar 2004 Her er mine erfaringer: First Price bomullspads: Harde og raspete mot huden, skal aldri kjøpes igjen. First Price ansiktsservietter: Som bomullen, harde og raspete. First Price Appelsin nektar: Veldig god, namme nam First Price Hud og hårpleieprodukter: Aldri i verden som jeg rører noe av det. First Price Tortilla Chips: Helt ok, men Santa Maria er MYE bedre. First Price toalettpapir: Like behagelig som sandpapir- au au au!!! First Price grønnsaksblandinger: Helt ok. First Price Saltstenger: Smakte papp, ikke gode i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 28. februar 2004 #35 Del Skrevet 28. februar 2004 Tampongene er like gode som O.B normal. (Eller like dårlige.... :evil: er fremdeles sur fordi O.B Sluttet å lage Fleur-varianten. Den var så mye bedre... EU-O.b-en er en steinaldermodell i forhold. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. februar 2004 #36 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har revurdert meg litt etter at jeg skrev innlegg her: shampoen har jeg droppa, balsamen også. Syntes ikke håret mitt hadde så godt av det. Potetgull-løsningene har jeg enda ikke prøvd, men tampongene er helt kurante. Jeg syntes dette er et greit valg for basis-ting. (f.eks syntes ejg tortillasene er helt ok også) men nei, tannkoksten min kommer ikke derfra (de så ikke helt gode ut, og selv om de er billige: Jeg har tannkosten min LENGE, så jeg vil ha en som er god, jeg bytter den tross alt ut bare noen få ganger i året (4, er det ikke det tannlegene anbefaler?) Deo- den vurderer jeg ikke engang, det står jo at det er en deodorant, hva er poenget med DET? Jeg må da ha en som er antiperspirant også, ikke bare litt lukt? Men, spagettien smaker fortsatt helt normalt, og fiskepinnene smaker også (selv om de er litt små) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 28. februar 2004 Tannbørstene har jeg faktisk ganske god erfaring med. Anbefales å prøve - den skal jo uansett byttes ut ganske ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. februar 2004 #38 Del Skrevet 28. februar 2004 Synes ikke 3 måneder er "ganske ofte" jeg, og der er to i pakken... På den annen side, jeg er ikke så begeistret for den jeg hr nå heller (den er bar en uke gammel, men den er litt "rar") så det er mulig jeg vurderer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. mars 2004 #39 Del Skrevet 3. mars 2004 First Price er et produkt fra Norgesgruppen NorgesGruppen selger produktene i alle sine butikker, men selger også til andre kjeder, som f.eks. Bunnpris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mars 2004 #40 Del Skrevet 4. mars 2004 Har prøvd det meste, og det meste har falt i smak.. Som student på hybel kom First price som en velsignelse.. Men shampo og balsam må jeg fortsatt ha fra frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå