Gå til innhold

Hvilke First Price produkter finnes?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Ofte når jeg er innom butikken oppdager jeg et nytt kjekt First Price produkt som jeg har lyst til å prøve. De kommer jo med nye produkter på løpende bånd.

Så langt har jeg prøvd følgende; bind, truseinnlegg, müsli, tøymykner, kjøkkenruller, dopapir, q-tips, ansiktsservietter, mais, champignon, hårspray, tannbørste, tannkrem, tortilla, smør, nudler, spaghetti, pasta. Har faktisk vært veldig fornøyd med alt sammen (kanskje med unntak fra ansiktsserviettene som er litt harde, müslien som var litt vel søt og bindene skulle helst vært lengre).

Hvilke produkter har dere prøvd - og hvor fornøyd er dere med de? Om dere har funnet andre produkter som jeg ikke har prøvd må dere gjerne tipse meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Jeg har prøvd/bruker:

Vaskepulver.... blir helt rent.

tøymynker: helt kurant den.

truseinnlegg: helt kurante de også.

tannkrem: smaker helt ok (minner meg på en tråd jeg skulle lage)

pasta/spagetti: helt greie disse også.

Shampo/balsam: merker nok at de er av billigsorten, men de koster bare 9 kroner!

Dusjsåpe: helt grei den (jeg valgte den rosa, ikke den blå, for lukten sin del)

Såpestykker: joda, greie de også

Saltstenger: sambo mente de var smakløse, jeg syntes de var gode

Papirlommetørkler: funker utmerket, jeg er storforbruker av slike.

Dersom det er mer jeg har prøvd, så har jeg glemt det.

Jeg kar planer om å prøve tampongene, bind bruker jeg aldri. ser ikke bort fra at tannkosten kan komme derfra, og at jeg muligens prøver denne "partymix" potetgullposen. Dette med "baconcrisp" eller hva det heter, og sånne mais-chips er ikke aktuelt for meg, jeg spiser ikke slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vidt jeg kan komme på bare prøvd såpestykkene... Er ikke så alt for imponert, men de var så billige at jeg synes det var helt greit for det.

Har planer om å prøve litt av hvert av det andre jeg også, for det er ganske mye å spare og det høres jo ut som om dere andre er fornøyde med produktene. Må bare bruke opp litt av alt vi har hamstret tidligere først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd bodylotion (i en krise) og den brukte jeg opp, men jeg synets det ble et sånt tynt lag utenpå huden - den var utvannet litt mye.

Så har jeg forsøkt skyllemiddel - også tynn og skivpete i forhold til andre skyllemiddel. På tøyet merket jeg imidlertid ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... de jeg kan huske å ha testet er:

* truseinnlegg - helt greie

* deodorant - ikke noe særlig :roll:

* dusjsåpe, både den blå og den rosa - helt ok

* vesla og sambo har brukt shampoen og er fornøyde (selv må jeg ha spesialshampo på grunn eksem i hodebunnen)

* vesla og sambo bruker den flytende håndsåpen og er fornøyde (må ha spesialsåpe til hendene også, jeg...)

* spaghetti - god den

Kommer nok til å prøve flere produkter etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

deodoranten har jeg ikke lyst å prøve, nettopp fordi det står det er en deo. Jeg liker en som er antiperspirant takk. Hva hjelper det med en som lukter litt godt om morgenen, om den ikke hindrer at jeg svetter i løpet av dagen?

Men egentlig er jeg åpen for å prøve alt jeg, for å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, deodoranten koster jo bare 9,90, så det var ingen stor investering. Men, altså, den holder ikke i mange timene - fortsetter med Sterilan, jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd baguettene + høy og spon til musene mine... Baguettene er kjempegode og akkurat passe store :D (4-pakning til å steke ferdig selv). Spon er spon... høyet er litt vel støvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Har prøvd litt forskjellig.

Balsamen - helt grei

Deodorant - funker for meg

Tamponger - akkurat som OB

Baguetter - mugne ei uke før utgang! :kjempesinna:

Q-tips - som alle andre

Tøymykner - ikke merket noe ubehag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamponger - like bra som merkene som er 10 kroner dyrere.

Dusjsåpe-Helt grei

Shampo-Helt grei

Balsam-Helt grei

Deo-Helt grei foreløpig. prøvd èn dag.

Hårspray-Helt grei bortsett fra at den lukter og lukta sitter i håret hele dagen.Stort minus.

Tortilla chips med ost-Gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bind- billig og funker helt fint

Tamponger - helt ok de også men skulle hatt de i flere størrelser, derfor blir det OB på meg.

Q-tips og pads- ingenting å si på det

Mat har jeg ikke prøvd så mye av, men skal gjøre det.

Såpe, vaskemiddel og tøymykner - har ikke prøvd, veldig veldig redd for at det klør.

Deo - NOPE, jeg holder meg til Biotherm sin.

Shampo, balsam - ikke prøvd. Må vurderes først om jeg skal prøve eller ikke. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shampo: virker helt grei, men det er selvsagt stor forskjell fra frisør-shampo

Tøymykner: virker som den er grei den. vet ikke om den er like skånsom mot klærne, men.

Truseinnlegg: Jo, greit.

Og det er jo så billig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som står bak First Price? Hvordan kan de produsere så billig, er det inntekt basert på kvantum eller underbetalte arbeidere?

Har prøvd mye.. mannen elsker det, er dritt lei av de høye prisene for alt i norge. Han kommer støtt og stadig hjem med en ny oppdagelse. Noen ganger må jeg sette foten ned, vil ikke ha saltstenger i bindpose..

Produktene er sikkert helt greie siden jeg ikke har merket noe. Skal si ifra hvis jeg finner noe ekkelt, og oppdager det er first price.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ethereal

Jeg har stort sett prøvd ting i matveien. Og har vært veldig fornøyd! Vi er storforbrukere av tunfisk på boks, så der sparer vi endel.

Shampoo, balsam osv kommer fra frisøren, av vaskepulver bruker jeg Blenda. Men tampongene skal testes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har også pytt-i-panne aktige retter, en med skinke og en med kylling. Har også sett fiskepinner, og nå finnes det også First Price frukt, og sparepærer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...