Gå til innhold

Vil ha noe mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man en gutt til å bli interessert i noe mer enn bare sex? Ingen av de guttene jeg har møtt i det siste er ute etter noe seriøst med meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at de skal ville noe mer. Legger til at jeg er i midten av 20-årene, og lei av å være singel. Hva skal til for å fremkalle følelser hos gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid, og hvordan skal tiden brukes?

Skrevet

Hvor lang tid, og hvordan skal tiden brukes?

Umulig å si, men mange nå er ikke i nærheten av å være voksne før de nærmer seg 30 år.

Derfor bør du bruke tiden til å finne en som er voksen. Og seriøs.

• Liker 1
Skrevet

Og hvor finner man de seriøse voksne mennene? Og hvordan vet jeg at de vil noe mer?

De som har vært eldre enn meg, og som har prøvd seg på meg i det siste, har heller ikke vært seriøse. Kan nevne at en sjef rundt 40 som jeg møtte på firmafest åpenbart ikke var ute etter noe seriøst, da han prøvde seg på meg med giftering på fingeren. Og en annen mann opp i 30-årene inviterte meg på date. Etterpå bombaderte han meg med meldinger, først hyggelig nok, men senere om hans seksuelle fantasier om meg.

Skrevet

Og hvor finner man de seriøse voksne mennene? Og hvordan vet jeg at de vil noe mer?

De som har vært eldre enn meg, og som har prøvd seg på meg i det siste, har heller ikke vært seriøse. Kan nevne at en sjef rundt 40 som jeg møtte på firmafest åpenbart ikke var ute etter noe seriøst, da han prøvde seg på meg med giftering på fingeren. Og en annen mann opp i 30-årene inviterte meg på date. Etterpå bombaderte han meg med meldinger, først hyggelig nok, men senere om hans seksuelle fantasier om meg.

Det er bare en måte, og det er å bruke god tid. Og sortere hardt.

Opptatte folk er da selvfølgelig bare bortkastet tid.

Skrevet

Det er det jeg synes er vanskelig. Problemet ligger vell i det at de jeg gjerne vil bruke tid på, kaster seg over meg med en gang og forventer noe mer. Om de ikke får det, så hører jeg ikke mer fra dem. Eller om jeg er med på det, hører jeg heller ikke noe mer fra dem senere. Skjønner ikke hvordan jeg da skal bruke god tid? Er det tid på å bli kjent med mannen du tenker på? Får ikke mulighet til å bruke tid på det, før de er over meg.

Er forøvrig enig i at opptatte menn er bortkastet tid, og helt uaktuelt for meg.

Skrevet

Det er det jeg synes er vanskelig. Problemet ligger vell i det at de jeg gjerne vil bruke tid på, kaster seg over meg med en gang og forventer noe mer. Om de ikke får det, så hører jeg ikke mer fra dem. Eller om jeg er med på det, hører jeg heller ikke noe mer fra dem senere. Skjønner ikke hvordan jeg da skal bruke god tid? Er det tid på å bli kjent med mannen du tenker på? Får ikke mulighet til å bruke tid på det, før de er over meg.

Er forøvrig enig i at opptatte menn er bortkastet tid, og helt uaktuelt for meg.

Du får da si klart ifra tidligst mulig at du ønsker å ta det med ro og bli bedre kjente først.

Og de som ikke respekterer dette, og forsvinner, ja, de var da altså ikke noen for deg.

Skrevet

Men Steinar.... Tid sier du-om voksne menn.

Min siste ooplevelse/forhold var så introvert og 'skadet' ifht tidligere erfaringer at vi snakker sneglefart.... Han utviklet seg og slapp litt mer opp( for deretter å få en by runde med tilbaketrekking fordi det ble skummelt). Jeg ble utålmodig og usikker og måtte droppe hele greia for ikke å bli tokig sjøl.

Hvor forbanna mye tid- når man selv også trenger bekreftelse??

Skrevet

Men Steinar.... Tid sier du-om voksne menn.

Min siste ooplevelse/forhold var så introvert og 'skadet' ifht tidligere erfaringer at vi snakker sneglefart.... Han utviklet seg og slapp litt mer opp( for deretter å få en by runde med tilbaketrekking fordi det ble skummelt). Jeg ble utålmodig og usikker og måtte droppe hele greia for ikke å bli tokig sjøl.

Hvor forbanna mye tid- når man selv også trenger bekreftelse??

Ja, jeg ser den.

Med å bruke tid så mener jeg at man ikke bare hopper til sengs som det første man gjør uten å kjenne hverandre i det hele tatt. Med den fremgangsmåten så blir det vanskeligere og mer komplisert å avslutte noe som egentlig ikke er liv laga.

Det går an å bli kjente på andre områder først. Se om man kan passe i sammen eller ikke. Passer man ikke i sammen på ulike områder så blir det uansett bortkastet tid.

Du og han brukte jo da forsåvidt tid på å bli bedre kjente. Og jeg er enig med deg i at et sted må grensen gå. Når det allikevel ikke er noen fremgang å snakke om, så er det gode grunner til å gi det opp. Mener jeg.

Skrevet

Jeg vil heller ikke hoppe til sengs med en gang, men opplever at menn forventer det, og ikke respekterer at jeg vil vente. Føler meg mislykket for at det ikke blir noe mer. Er det noe annet jeg kan gjøre for å holde interessen oppe, i tillegg til å vente med å hoppe til sengs? Vet heller ikke hva jeg skal si, for at de skal forstå at det ikke er det at jeg ikke vil ligge med dem, men at jeg vil vente og se det ann. Virker som de da ikke får den bekreftelsen de trenger, og da blir det heller ikke noe mer mellom oss.

Skrevet

Jeg vil heller ikke hoppe til sengs med en gang, men opplever at menn forventer det, og ikke respekterer at jeg vil vente. Føler meg mislykket for at det ikke blir noe mer. Er det noe annet jeg kan gjøre for å holde interessen oppe, i tillegg til å vente med å hoppe til sengs? Vet heller ikke hva jeg skal si, for at de skal forstå at det ikke er det at jeg ikke vil ligge med dem, men at jeg vil vente og se det ann. Virker som de da ikke får den bekreftelsen de trenger, og da blir det heller ikke noe mer mellom oss.

Mannfolk som bare er ute etter sex kan du selvfølgelig gjøre lite for å holde interessen oppe.

Men er du interessert i å kaste bort din tid på dem?

Skrevet

Hahah, som å lese om meg sjæl her. Da jeg var midt i tjueåra, altså. Menn ble bare helt superfascinert med én gang, også fikk de helt noia etterpå. Min erfaring er at selv om de trekker seg, så kommer de tilbake etterhvert. Jeg husker en fyr jeg endte opp i seng med ganske tidlig, men som så trakk seg. Etter to år (ja, TO ÅR) ville han plutselig noe mer. Menn er gærne. Og ofte veldig umodne midt i tjueåra.

Mitt råd er at hvis du vil ha deg kjæreste nå, så ikke sats på de mennene som vil ha deg med en gang. De er ikke klare for noe seriøst, så hvis de blir sammen med noen så kommer det bare til å være noen de ikke risikerer noe overfor. Gå heller for en fyr du kanskje ikke tenner så mye på, men som er stabil. Du trenger jo ikke tenke at det skal vare livet ut, men heller tenke at du kan ha det bra nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...