AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 For ca ett år siden var jeg ute sammen med noen venninner. Jeg ble tilfeldigvis sittende ved siden av en som har gått i klassen min på studiet i noen år. Hadde aldri hatt en ordentlig samtale med han før, og hadde alltid tenkt at han absolutt ikke var min type. Jeg trodde han var kjedelig og arrogant. Men det viste seg at vi hadde veldig god kjemi, og jeg likte han godt. Det ble ikke noe mer den kvelden, fordi jeg måtte dra hjem. Noen måneder senere møttes vi tilfeldig ute. Det endte med at jeg ble med han hjem. Vi hadde det veldig koslig, men etter hvert viste det seg at han var ute etter noe mer. Jeg ville ikke gå så langt, og da ble han sur og kastet meg ut, etter at jeg ga han noe av det han ville ha, men vi gikk ikke hele veien (har aldri før blitt kastet ut av en fyr!?). Etter dette så jeg han på universitetet flere ganger, og han hilste ikke på meg. Selv om vi gikk rett forbi hverandre og alle kompisene hans hilste på meg, så han bare en annen vei. Som regel er det jeg som er overlegen, så ble overrasket over oppførselen hans, og tenkte at han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre. Tidligere pleide han å hilse på meg. Noen måneder etter dette igjen, etter sommerferien, så jeg han en kveld jeg var ute på byen. Jeg tenkte jeg skulle være ekkel mot han og gå å snakke med han på pur faen. Så jeg gikk bort til han, og overraskende nok ble vi sittende sammen hele kvelden, og hadde det veldig trivelig. Det endte med at jeg ble med han hjem igjen, og han var igjen ute etter noe mer. Jeg sa til han at jeg ikke kunne den kvelden, og vi hadde oss ikke, men han fikk noe annet. Etterpå skrudde han på pcen tok på seg øretelefoner, og skulle til å se på film, men han sa at jeg ikke kunne se på film sammen med han, pga at han ikke hadde øretelefoner til meg!? Så jeg dro hjem. Etter dette ser jeg han regelmessig på universitetet, men han hilser fortsatt ikke på meg, selv om vi står rett ved siden av hverandre.. Problemet mitt er at jeg liker han veldig god. Liker å snakke med han. Han lyst til å bli bedre kjent med han, men virker jo ikke som han er interessert i det. Noen som vet hvordan jeg kan få han interessert i å bli kjent med meg, og iallefall slutte å få han til å overse meg totalt? Han er ferdig å studere til våren, og da kommer han mest sannsynlig til å flytte slik at jeg ikke ser han igjen. Derfor må jeg få han interessert i meg før det.
addict Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Seriøst? Du har ikke mer selvrespekt enn det...? 1
Fjonana Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg klarer ikke å forstå at du i det hele tatt finner deg i en sånn idiot..
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Problemet mitt er at jeg liker han veldig god. Liker å snakke med han. Han lyst til å bli bedre kjent med han, men virker jo ikke som han er interessert i det. Noen som vet hvordan jeg kan få han interessert i å bli kjent med meg, og iallefall slutte å få han til å overse meg totalt? Han er ferdig å studere til våren, og da kommer han mest sannsynlig til å flytte slik at jeg ikke ser han igjen. Derfor må jeg få han interessert i meg før det. Problemet ditt er at du lider av oppmerksomhetssjuke. Det går over til våren når du bli kvitt fyren. Så slapp helt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå