muffin26 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg har gått ned en del kg og sefføllgelig er klærne for store. Jeg har en jeans som jeg gjerne vil krympe litt. Den er stretch. Vil de funke å vaske den på ca 90 grader.Eller har noen bedre tips til meg?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg har gått ned en del kg og sefføllgelig er klærne for store. Jeg har en jeans som jeg gjerne vil krympe litt. Den er stretch. Vil de funke å vaske den på ca 90 grader.Eller har noen bedre tips til meg? 90g og tørketrommel kanskje?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg har vaska jeans på 90 grader, men tok bare noen uker før den var utvida seg igjen. Det var ONLY jeans med stretch i..
muffin26 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2011 90g og tørketrommel kanskje? Har ikke tørketrommel:( Funker det ikke bare med 90g da?
Honesty Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Så høy temperatur vil ødelegge stretchen i buksa, slik at den blir enda slappere enn før. Det er nok dessverre lite du kan gjøre for å krympe en stretchbukse, unntatt evt. å sy den inn.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Er nudie long john en stretch-bukse...? Jeg trenger også å krympe en bukse. Den er bare litt for pløsete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå