Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg prøver å få meg forbrukslån, trenger 30 000 kr neste uke, og sliter derfor litt.. Har googlet og funnet ut at de fleste har 25 års grense for å gi ut forbrukslån.. Har søkt på dnb, men har for lav inntekt. Har deltidsjobb, så tjeneer under frikort grensa i året. Har økt kredittgrensa på mastercardet mitt til 13000 kr, men renten blir da veldig høy. Uansett er ikke 13000 nok....

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan skaffe meg forbrukslån på 30 000 kr innen en uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renta blir veldig høy på forbrukslån også da....

• Liker 1
Skrevet

Renta blir veldig høy på forbrukslån også da....

Det driter jeg i... låner jeg 30 000 kr blir sikkert alt toatalt på litt over 40 000, men det gjør meg ingenting. Jeg MÅ ha 30 000 kr neste uke....hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Det at bankene osv ikke vil gi deg et slikt lån pga både alder og inntekt forteller deg vel kanskje ikke tilfeldigvis at dette er noe du burde la være å gjøre. Jeg tror faktisk at den aller beste muligheten du har er å få ordnet deg et lån fra foreldre/kjente. Så kan de kanskje hjelpe deg med å få orden på økonomien også, det er ikke meningen at en 18-åring plutselig skal ha behov for 30 000 innen en uke når vedkommende tjener under frikortgrensa, så ett eller annet sted på veien her bør du få hjelp...

Skrevet

Du kan nok glemme banker og kredittkort grenser. Men kan du søke familie, venner, kjente og kjære og mål? Sett opp skikkelig betalingskontrakt som viser at du har sett på hvordan du skal betale tilbake etterhvert osv..

:hug:

Skrevet

Hei! Jeg prøver å få meg forbrukslån, trenger 30 000 kr neste uke, og sliter derfor litt.. Har googlet og funnet ut at de fleste har 25 års grense for å gi ut forbrukslån.. Har søkt på dnb, men har for lav inntekt. Har deltidsjobb, så tjeneer under frikort grensa i året. Har økt kredittgrensa på mastercardet mitt til 13000 kr, men renten blir da veldig høy. Uansett er ikke 13000 nok....

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan skaffe meg forbrukslån på 30 000 kr innen en uke?

Renten på et forbrukslån er ikke noe lavere akkurat...

Skrevet

Renten på et forbrukslån er ikke noe lavere akkurat...

Ved å ha et forbrukslån kan jeg betale tilbake over for eksempel 3 år. Da har jeg god til til å tjene inn de 30 000 kr + renter og gebyrer.

Om jeg trekker 13 000 kr fra mastercardet mitt og låner resten av familie, får jeg regning på 13000 kr + 19,21 % den neste måneden...

Skrevet

Ved å ha et forbrukslån kan jeg betale tilbake over for eksempel 3 år. Da har jeg god til til å tjene inn de 30 000 kr + renter og gebyrer.

Om jeg trekker 13 000 kr fra mastercardet mitt og låner resten av familie, får jeg regning på 13000 kr + 19,21 % den neste måneden...

Det er liten sjangs for at du får et forbrukslån når du nesten ikke har inntekt. Forbrukslån og kredittkortgjeld er veldig dyrt. Du ville ha laget store problemer for deg selv om du mot formodning hadde klart å få 30.000,- i forbrukslån nå som du har lav inntekt. Det er slik bruk som fort kan ende opp i inkasso og betalingsanmerkning, noe som igjen vil skaffe deg problemer videre i forhold til å søke lån, skaffe deg mobilabonnement mm.

Når det gjelder kredittkortet du alt har så har du nok misforstått hvordan det fungerer. Det er ikke slik at hele kredittgjelden må innbetales ved første forfall. Som regel er det minimum 3 % av det til enhver tid utestående beløpet du må innbetale hver måned. Ved et lån på kr 30.000,- må du dermed minimum betale kr 900,-. Problemet med å kun betale minstesummen er at du omtrent bare betaler renter og nesten ikke noe avdrag. Du vil dermed omtrent ikke se at gjelden minker. Forbrukslån er som regel like dyrt som å bruke kredittkort.

• Liker 1
Skrevet

Det driter jeg i... låner jeg 30 000 kr blir sikkert alt toatalt på litt over 40 000, men det gjør meg ingenting. Jeg MÅ ha 30 000 kr neste uke....hva skal jeg gjøre?

Med slike utsagn, så er du nok ikke ansvarlig,strukturert,voksen og bevisst nok til å ta et nytt lån nei....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...