WhiteDiamond Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Hei Jeg trenger et program til mac der jeg kan rotere bilder, se igjennom bilder fortløpende osv? Altså ikke måtte åpne bilde for bilde slik som jeg må nå når jeg bruker finder. Noen som vet?
charlott Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 (endret) iPhoto, som følger med Mac'en! PS; du kan åpne flere bilder på en gang i Preview også, du må bare markere alle først. Endret 2. november 2011 av charlott
Tabudrue Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Iphoto er helt currant, men hvis man ønsker litt mer ut av programmet så er Aperture et godt alternativ. Her kan man også lage photobøker, internettsider ol. uten at det gjør programmet veldig mye vanskeligere å bruke for dem som kun ønsker de grunnleggende funksjonene, med mulighet for utvikling senere. Definitivt verdt pengene=)
Cata Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Fotobøker kan man lage i iPhoto også. Jeg har en halvferdig en liggende på maskinen i skrivende stund. (Men har litt lyst på Aperture for det...)
charlott Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Til det bruk TS beskriver, mener jeg iPhoto er midt i blinken. Aperture er selvsagt bedre hvis hun har større redigeringsbehov/raw etc. Ingen grunn til å kjøpe Aperture hvis man klarer seg med iPhoto.
WhiteDiamond Skrevet 2. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2011 iPhoto er ikke på min mac? Er det noe jeg må kjøpe?:-)
Cata Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 iPhoto er ikke på min mac? Er det noe jeg må kjøpe?:-) Nei, den skal ligge inne når du kjøper maskinen. Det har i allfall vært ferdig installert på begge mine. Sikkert erkedumt spørsmål, men har du søkt i programmer?
charlott Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 iPhoto er ikke på min mac? Er det noe jeg må kjøpe?:-) Det er installert når du kjøper, ligger i iLife-pakken. Hvis du av en eller annen grunn ikke har den, kan den kjøpes for 429,- på AppStore.
*Numi* Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Nei, iPhoto følger da vanligvis med macen? Når har du kjøpt maskina?
WhiteDiamond Skrevet 2. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2011 Jeg kjøpte den i juni 2011, har søkt på programmer ja :-) Hmm...
Cata Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 Det er installert når du kjøper, ligger i iLife-pakken. Hvis du av en eller annen grunn ikke har den, kan den kjøpes for 429,- på AppStore. Bare iPhoto koster vel 105,-?
Labello Skrevet 2. november 2011 #12 Skrevet 2. november 2011 Preview funker jo bra, inntil videre isåafall?
charlott Skrevet 2. november 2011 #13 Skrevet 2. november 2011 Bare iPhoto koster vel 105,-? Mulig det, fant bare iLife i farten...
charlott Skrevet 2. november 2011 #14 Skrevet 2. november 2011 Jeg kjøpte den i juni 2011, har søkt på programmer ja :-) Hmm... Søkt i "spotlight"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå