girl95 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Heei. Jeg har handlet på ebay og kjøpt dette produktet : http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200660758041 Men jeg har ikke fått noe tilbakemelding om når jeg får den eller om selgeren i det hele tatt har fått vite at jeg har kjøpt den eller ikke. Forresten så kjøpte jeg det på Tirsdag 1 nov. Jeg er kjemperedd for svindel, derfor er jeg kjempe usikker. det står også noe om (på den linken over) at delivery er mellom 22 nov og 6 des. Må jeg virkelig vente sååå lenge før den dukker opp i posten :/ ?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Du betalte igår og freaker allerede? Du må ikke glemme tidsforskjeller og slikt, det kan ta litt tid.
Daxi Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 (endret) Det er top rated seller... lite sannsynlighet for svindel EDIT: Se på Paypal kontoen din om betalingen ble sendt om du er usikker Endret 2. november 2011 av Natalie_M
Cho Kon It Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Du skal ha fått en mail fra ebay om vunnet auksjon/kjøpt produkt, har du ikke fått en eneste mail fra verken ebay eller selgeren? Betalte du da du kjøpte? Og det er faktisk ikke sååå lenge å vente på noe som sannsynligvis sendes fra andre siden av verden, men det har skjedd meg veldig ofte at ting har kommet før forventet leveringsdato. Og så har det skjedd at jeg har ventet i opptil en måned andre ganger igjen.
girl95 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 Jo jeg fikk en mail fra Ebay der det var kvittering på at jeg hadde kjøpt varen. Men det skjedde en gang før også meg meg, men jeg fikk aldri varen.
girl95 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2011 Og på Paypal kontoen min står det "payment completed", betyr det at selgeren har godkjent varen min ? :D
Cho Kon It Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Du har kjøpt og betalt varen. Noen av ebay-selgerne har sånn automail-funksjon, som gjør at du får mail av de med en gang du har trykket på "kjøp". Andre igjen sender ut disse mailene "for hånd" og du må da vente til noen ett eller annet sted i verden kommer på jobb og sender deg en mail. Du ser på siden du linket til, så står det "top-rated seller" i en rosett helt til høyre på siden. Det betyr at selgeren er seriøs og at han/hun ikke kommer til å svindle deg. Du har også betalt med paypal, på ebay. Det igjen betyr at du er godt sikret mot svindel, fra både paypals og ebays side (altså vil du få god hjelp og pengene tilbake om du blir svindlet). Dette skulle du srengt tatt ha lært deg før du begynte å handle på nett.
girl95 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2011 Takk for svar. JEg vet alt det med top-rated seller, men man kan aldri være sikker.
girl95 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2011 Takk for svar. JEg vet alt det med top-rated seller, men man kan aldri være sikker.
Cho Kon It Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Jo, det er nettopp derfor ebay merker sikre selgere med kvalitetsstempel. Så man kan være sikker.
DBM Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 Heei. Jeg har handlet på ebay og kjøpt dette produktet : http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200660758041 ()
DBM Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 ??? Hva mener du? Bare at noe sånt er helt utenkelig i min verden, og da er det ikke bare fordi det er Jobs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå