ønskeliten Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 God kveld alle sammen! Her for en stund siden startet jeg å blogge på en anonym blogg. Her forteller jeg om mine dager, tanker og følelser. Jeg lurer derfor på om det er noen fler her inne som har prøve-blogger? Hadde vært veldig interesant å lese andre prøvere's blogger Skriv gjerne blogg adressen din her om du har en som jeg kan følge Her er min for dere som vil ta en titt: http://onewishonedream.blogg.no/
linfrø Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 jeg har ikke blogg, men jeg skal følge din :D
ønskeliten Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Hyggelig å høre linfrø Mye lettere å skrive oftere om man vet at det er noen som faktisk leser det du skriver
linfrø Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 leste gjennom bloggen nå, så fin den var! den er nå lagret i min daglige blogg-liste ;-) Kjempespennende tid, jeg tok siste p-pille (cerazette) på mandag, så nå er jeg også "prøver"..
ønskeliten Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 Tusen takk for det! Ja, er en kjempe spennende tid, å velkommen så mye som prøver Å ikke minst, MASSE lykke til! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå