Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så "sex og singelliv" i går, og ble litt tankefull når det gjleder kjipe brudd :-? Carrie ble jo rimelig skuffa da han typen hun var sammen med gjorde det slutt på en post-it lapp :roll:

Det slår likevel ikke x´n min som slo opp på sms. Det er en stund siden, men jeg husker det så godt. For no feigt !! Da jeg ringte tilbake turde han ikke ta telefonene engang, for "kompisene var i nærheten" ( og fyren var godt over 20 år..så det er sagt). Jeg har jo selvsagt innsett at dette i seg selv bekreftet at fyren var helt feil for meg.

Er det noen andre her som har opplevd/hørt om kjipe måter å gjøre det slutt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eks av meg gjorde det slutt via dataen. Han sendt en melding til maskinen min, enda vi var i samme datarom.

Skrevet

Min første kjæreste skrev et brev til meg da jeg var på besøk hos han og sendte det samme dagen jeg dro. Men til hans unnskyldning var han 16 år.

Skrevet

Hadde en som gjorde det slutt på sms jeg og. Han var 24 år.. Vi ble sammen igjen et par år senere, og tror dere ikke han gjorde det slutt igjen på sms? :ler: barnslige kroppen der. Og hver gang han var på fylla så ringte han å maste om vi kunne flytte sammen og greier, og han hadde sett på leilighet til oss.. Hahaha gikk ikke på den fler ganger nei.

Skrevet

Jeg hadde en fyr engang, som ganske enkelt sluttet å oppsøke meg.

Vi hadde vært sammen i 1 år, og plutselig ble det brå-stopp!

Ikke besøkte han meg, ikke tok han tlf, ikke svarte han på brev... :-?

Møkkamann!

Han aner ikke hva han gikk glipp av! :hoho:

Skrevet

Jeg hadde en type som ikke gadd å si fra til meg! Vi hadde ikke kranglet eller noe spesielt som jeg husker. Hørte ikke noe fra ham på en uke, så ringte jeg og var hyggelig og han sa han skulle ha vorspiel og ba meg komme. Da jeg kom, var alle litt rare. Senere på kvelden fant jeg ut at han hadde antatt det var slutt, og hadde fortalt alle kompisene sine at det var slutt en uke tidligere! Fyttikatta. Det skal legges til at kommunikasjonen i forholdet ikke var super noengang..

Godt og bli kvitt rasket da.

Skrevet

Jeg og samboeren min hadde plutselig ingen sted å bo, så jeg flytta hjem til mora mi og vi skulle fortsette forholdet. Han leide seg en hybel. Etter en uke eller to hadde ei ny dame flytta inn hos ham. Ikke hadde han tenkt å gjøre det slutt heller. Han ville møte meg alle andre steder enn hjemme hos han. Syk fyr!

Skrevet

Ble dumpa på en bowlinghall engang..mens vi spilte..Syke kvinnemenneske...

Å av den siste fyren jeg var sammen med, da ble jeg dumpa i fylla på et utested..Jaja..fyren var over 30..MODEN MANN...

Var ikke spsiellt kult da, men nå syns jeg bare det er latterlig :ler:

Skrevet

Mammas kjæreste(avstandsforhold som hadde vart i omlag 5 år) sendte eit kort i forrige veke, der det kun stod eit sånt litt kjent dikt som handla om "du må få din vei, uten meg", eller noe i den duren.

Skulle trudd han var 16, men han er vel nesten 4 gonger så gammal....

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjæreste etter 2 mnd (maaange år siden nå) bare stakk han! Forsvant som dugg for solen... Ingen forklaring, ingenting.

Skulle hente meg en fredagskveld for å se en film hjemme hos han.

Så han ikke igjen før nesten ett år etter...

Idag kan jeg le godt av det, men den gang skjønte ingenting. Annet enn det måtte jo være noe alvorlig gæærnt et sted...

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Per mail var ille! Og min første fjortis kjæreste fikk kompisen til å ringe! Men den kjipeste var han jeg dumpa per brev da jeg var 16, som aldri svarte, så teknisk sett er vi vel sammen enda!
Gjest GreenSky
Skrevet

En jeg var sammen med slo opp etter at han fridde og jeg sa nei. Jeg hadde bare kjent han i to uker, og vi hadde vært sammen i en uke. Syntes det var litt tidlig å fri etter så kort tid!

Det hører med til historien at frieriet var på en pøb, og han var temmelig full.

Fyren var ingen umoden "fjortis" heller, men nærmere 40 år.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Fysj. Min ex var en bolle. Han var på besøk hos faren oppi gokk i ei uke og vi hadde kontakt via mirc og plutselig sa han "jei ser mer på dei som en ven" og ville ikke en gang møte meg ansikt til ansikt for å snakke om dette, dessuten stjal han spillet mitt :evil:

Gjest GreenSky
Skrevet

dessuten stjal han spillet mitt :evil:

Det er det frekkeste! :sinna: Hvilket spill var det?

Gjest Fuglehue
Skrevet

Stupid invaders til data! Faen så morro spillet var :( 4 romvesner som kræsja på jorda og skulle finne veien hjem. Typisk tenk og klikk og sett sammen helt ulogiske ting spill... Buuu :(

Skrevet

Å skrive en SMS om at "Det går vel ikke lengre, gjør det vel?"

:hoho: L*host*ser.............

Oki, det er lenge siden!

Skrevet

Min ex sendte meg flere teksmeldinger hvor jeg rett og slett ikke skjønte at han prøvde å gjøre det slutt. Etter noen dager kom det tydligere fram og det ble en del meldinger fram og tilbake. Jeg ba han ringe meg, men akkurat da var det mot normalt så mye å gjøre på jobb at det gikk ikke. Etter en tid ringte han direkte til PERSONSVAREREN min og "var SÅ lei for det". Han visste at jeg satt i andre enden og ventet på melding... Fyren var nærmere 30 år(!)

Etter en uke fant jeg ut at han allerede var sammen med min gladkristne venninne som jeg bodde sammen med.

Snakk om erkedust :sinna:

Skrevet

Min første kjæreste fikk en kamerat til å si det til meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...