AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #1 Del Skrevet 2. november 2011 J*vla dr*tt printer!!!!! Jeg hater når min dårligere halvdel nekter å fikse elektriske duppedingser her hjemme og jeg får beksjed om å ordne det. Jeg finnes jo ikke tekmnisk anlagt!! Nå fikk jeg beskjed om å sette opp printeren. Så finnes ikke cd'en for å få den opp på nettverket. Jeg kødder ikke, cd'en er vekk etter flyttingen.. Så, jeg la den tingen jeg MÅ få printet over på et fuc*ings minnekort, og fikk printet to bilder som var feil. Når jeg endelig har knekket koden for hvordan jeg så få idiottingen til å printe det jeg trenge rå få printet forlanger den at jeg skal sette inn et nytt skriverhode!!!(%W/¤/!=&)!! Hva f*aen er et skriverhode???????????????? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #2 Del Skrevet 2. november 2011 Ser ut som det er blekkpatroner: Skrivehode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #3 Del Skrevet 2. november 2011 http://lmgtfy.com/?q=skriverhode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #4 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har allerede googlet det, men mange stedet står det "patron og skriverhode". Får meg til å tro at det er en slags tilleggsting til blekkpatron? ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. november 2011 #5 Del Skrevet 2. november 2011 Beste måten å forholde seg til ett skriverhode, er å putte blekkspruteren i el-avfallet, og kjøpe en laserskriver. Feilsøkning av blekkskrivere har jeg stort sett gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsmelon Skrevet 2. november 2011 #6 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Slik jeg forstår det er skriverhode i bunn og grunn det som printer blekket på papiret. Kalles også printerhode hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg mener også at blekkpatronene pleier å stå i printer/skriverhodet, det gjorde det i hvert fall i min gamle printer. Printer/skriverhodet kan bli tett pga størknet blekk hvis printeren ikke er blitt brukt på en stund. Det skjedde med meg og jeg endte opp med ny printer da det ble billigere for meg med ny printer enn nytt skriverhode. Endret 2. november 2011 av marsmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå