linfrø Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Heii! Jeg tok siste pillen min 31. okt. altså for 2 dager siden, og allerede idag kjenner jeg veldig typiske menstuasjonssmerter, KAN det være at det er eggløsning på gang? Isåfall er det jo helt sykt hvor kjapp tilbake den kommer! Er veldig vondt nederst i korsryggen, stikker i nedre del av magen og føler meg ganske oppblåst rundt magen. Sannsynligheten for å være gravid er veldig liten da jeg hadde sex sist på lørdag og ellers har tatt pillene mine til punkt og prikke hver dag i åresvis Har gått på Cerazette nå i ca 4 år og på Loette (?) noen år før det, så har vært uten mensen i 4 år... Grunnen til at jeg stiller et spørsmål hvor jeg sannsynligvis får til svar "det vet ikke vi" og "ingen her som er synsk" er at jeg rett og slett er helt ute av alt som heter syklus og menstruasjon etter så lang tid uten og lurer litt på om disse smertene KAN tyde på at eggløsning er på vei... Jeg har prøvd å google litt uten hell, og håper noen kan dele sine erfaringer Har lest at mange kommer veldig raskt tilbake til syklus (EL & mensen) etter cerazette-slutt, så jeg er optimistisk og skulle helst vært gravid i går :-P hehehe (PS: Jeg vet at ingen andre kan vite det, men som sagt lurer jeg bare på om det kan tyde på det) Huff, dette ble langt...... Tusen takk for evt. svar
mp84 Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 høres heller ut som om mensen er på vei... 1
Lillah Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Som hun over meg sier, så vil jeg heller tro at det er mensen som er på vei.
linfrø Skrevet 3. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2011 Takk for svar, men må jeg ikke ha eggløsning først for å få mensen da? Ingen mensen på meg enda ihvertfall, og smertene er borte igjen, varte bare 1 dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå