Snøkorn Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Når jeg skriver ut bilder fra pcen min blir det røde striper på bildene, og jeg greier ikke få dem vekk. Har lagt inn beste kvalitet og riktig fotopapir men likevel blir det røde striper på utskriften. Noen som vet hva jeg gjør feil? Det er en Lexmark Pro 800-900 series printer
Nora90 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Har du nok blekk? Og har du utført dyserens? Man finner en del ting som kan hjelpe i printerens menyer, under vedlikehold.
Snøkorn Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Den er ikke så gammel, har ikke brukt den så mye så regner med der er nok blekk. Hvordan kan jeg eventuelt se det?
Nora90 Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Du kan skrive ut en kontrollside. På windows går du inn på kontrollpanel > skrivere > høyreklikk på den skriveren det gjelder og velg skriveregenskaper. Da dukker det opp en boks, og i den er det en knapp som heter "Skriv ut testside". Da kan du sjekke om mønsteret er som det skal være. Hvis det ikke stemmer, kan det hende at blekket har tørket ut.
Lutetium 71 Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Du finner bruksanvisningen til printeren på en av disse linkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå