Spiralis Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 (endret) Lurer litt på å bli natteravn. Burde vel egentlig helst blitt med på det i Oslo, men det blir langt å reise. Det er nok mer gjennomførbart å engasjere seg i egen by. Hadde vært fint å høre erfaringer fra noen som har vært med eller er med på natteravn. Endret 2. november 2011 av Spiralis
hulaboer Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Vet om flere som har gått som natteravn, og de sier det er en veldig hyggelig opplevelse. Og selv om den opprinnelige natteravngruppen ble opprettet i Oslo, er det nå natteravner også andre steder i landet. Sjekk den offisielle natteravn-siden for å se om det er noe i nærheten: http://www.natteravnene.no/
Sølvdugg Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg var med og gikk natteravn når jeg bodde i byen. Har nå flyttet på landet, og det finnes ikke slike tiltak her vi bor. Jeg anbefaler folk å bli natteravn. Da gjør man noe bra for samfunnet, det er koselige mennesker man går med, og mange får en oppvåkning til hvordan ting egentlig er om natten ute. Vet om flere tenåringsforeldre som burde gå natteravn et par ganger, da de har et fullstendig urealistisk syn på hva som foregår fredag og lørdag kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå