AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Blitt kjent med en herlig gutt, virkelig på alle måter. Untatt en ting, en ting som irriterer meg grenseløst og som jeg rett og slett syns er stygt. Han har hull i øra, og da mener jeg STORE hull. Jeg irriterer meg over det hver gang jeg ser han, og tenker liksom på scenarioet når jeg skal ta han med hjem til foreldrene min.(de vil få sjokk, han har også masse tattoveringer, men de plager meg ikke). Er jeg virkelig så kresen at to store hull i ørene skal hindre meg i å ta steget videre? Eller er dette et tegn på at jeg ikke er interessert nok? Hva tror dere?
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Når man irriterer seg over den andres utseende så er det ikke positivt for noen. 1
Rocky Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg kan bare uttale meg på vegne av meg selv, men finner jeg den type "feil", så er jeg ofte ikke interessert nok.. Tar meg ofte i å bli helt "Seinfeldt" på detaljer med gutter hvor det egentlig er noe annet som mangler! Liker jeg en fyr skikkelig, så er det utrolig hva som plutselig er greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå