AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Ok, liker en jente. Vet ikke om hun liker meg tilbake, eller om det bare er innbilling. Kan nevnes at begge to er 16 hvis det har noe å si. Uansett har tenkt å snakke med henne på skolen imorgen(skulle gjøre det idag, men skjedde alltid noe som hindret meg i å gjøre det bla. lærere som måtte snakke med meg ang div fag etc) Problemet er at jeg bare har snakket med henne bittelitt, og under fester(der begge var beruset for å si det sånn), men hun har klemt meg, da hun sa åå, *navnet mitt*, og har holdt rundt henne og hånda en gang. Vi har også snakket noe på face sammen, men føler at det blir kleint hvis jeg kun tør å snakke med henne på facebook eller når jeg har drukket. Har også sett at i denne uken så har hun sett på meg da jeg gikk forbi henne i gangen, og hun kastet blikk etter meg i kantinen, vet ikke om det er fordi hun er interessert eller ei. Uansett så skal jeg ta med meg en kompis imorgen(får håpe det blir mindre kleint), for å snakke med henne. Har noen bare noen tips til hva jeg kan starte med(har tenkt med hei ja) og gå frem? Har ikke tenkt med det første å sjekke henne åpenbart opp, bare å bli bedre kjent, og komme over den første knause. Men altså kan se an situasjonen litt og hvis det byr seg, så kan jeg flørte mer åpenbart. Har dere også evetuelt noen tips til hvordan jeg(vi) kan få vekk venninner aka. publikum/cockblocks? All hjelp tas godt imot.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 For det første hadde jeg som jente blitt veldig sjenert av å snakke med to delvis fremmede gutter på en gang. Ikke tenk for mye på hva du skal si og hvordan du skal si det. Spør henne om hvordan skoledagen har vært, om hun også hater han læreren, om hun har sett den filmen. Hvis hun er interessert, og ikke blir for sjenert, klarer dere fint å holde en grei samtale som kanskje kan lede ut i en kaffeinvitasjon. Ikke få hetta av venninnene hennes, men inkluder dem i samtalen samtidig som du flørter med jenta. Det går så fint, så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå