louise1 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Er det noen som har vært i Malta på sommertid og har noe å anbefale? Dyrt? Billig? Uansett hva! Jeg tenkte å foreslå en Maltatur for kjæresten til neste år, ser ut som et fantastisk sted
Capricorn Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Malta er herlig! Har vært der flere ganger og reiser gjerne tilbake. Syns ikke prisene er så ille. Kanskje hakket rimeligere enn andre sydenland. Hvis du liker delfiner så er det mulig å svømme med dem der. Bare pass på å bestill en uke før. Det kan du gjøre hjemme på nettet. Det er et must for dyreelskere! En opplevelse for livet Hovedstaden Valetta er utrolig fin og verdt å få med seg. Ikke noe festeby siden alt stenger tidlig (17-18), men ta en dag der det er et must. Ellers er det mange andre veldig koselige byer og siden øya ikke er stor så er det ikke noe problem å få sett mye på kort tid. Vannet er veldig klart der. Få sandstrender (1 tror jeg), men allikevel flotte badesteder av typen svaberg/fjell. De fleste steder er det tilrettelagt med stiger så det er enkelt å bade der. Tror det blir en vellykket ferie hvis dere velger Malta. Jeg vil tilbake en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå