Perelandra Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg har lastet ned noen lydbøker fra audible.com, og de kommer i formatene aa eller aax. Jeg har overført filene til mp3-spilleren min (en Phillips GoGear Vibe) og det fungerer greit å spille dem av. De legger seg automatisk under mappen audiobooks. Likevel kunne jeg også tenkt meg å konvertere dem til mp3. Ser det finnes flere program for konvertering, men jeg vil gjerne ha noen anbefalinger.
Lutetium 71 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg har lastet ned noen lydbøker fra audible.com, og de kommer i formatene aa eller aax. Jeg har overført filene til mp3-spilleren min (en Phillips GoGear Vibe) og det fungerer greit å spille dem av. De legger seg automatisk under mappen audiobooks. Likevel kunne jeg også tenkt meg å konvertere dem til mp3. Ser det finnes flere program for konvertering, men jeg vil gjerne ha noen anbefalinger. Siden du kan spille dem av uten problemer, skjønner jeg ikke helt hvorfor du vil konvertere dem til mp3? Jeg regner med det er aac du mener, og det går for å være bedre enn mp3. Men, ok BeSweet skal vel kunne klare det. Endret 2. november 2011 av Lutetium 71
Perelandra Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Nei, det er ikke aac jeg mener. Det er aa eller aax som er proprietære formater for Audible.com.
Lutetium 71 Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 (endret) Nei, det er ikke aac jeg mener. Det er aa eller aax som er proprietære formater for Audible.com. Beklager, da aner jeg ikke. Ser ut som det som fins enten er løsninger som baserer seg på å spille av originalfila, og lagre som en wav fil (noe som tar evigheter), eller å bruke kommersiell programvare som Tunebite. Dette er som regel baksiden med proprietære formater, det beste er å ikke ta i dem med ildtang. Endret 2. november 2011 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå