Knirke Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Hvor mye penger bruker dere sånn ca på fritidsaktiviteter/hobbyer i løpet av måneden? Tenker da på alt mulig, som kjæledyr, kinobesøk, idrettsutstyr, treningsstudio osv..
Betty2 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Trenings studio 441kr Dykking 1200-1500 (ned betaling av utstyr pluss, på fylling av luft på flaske pluss utflykter med dykker klubben) Trenings utstyr ca 200 (gjennomsnits pris fordelt på 12 mnd)
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Et gjennomsnitt for oss vil nok være 5-6000 kroner/mnd(vi er to og bruker noe av utstyret omhverandre). Det virker som veldig mye, men i det store og hele føles det egentlig ikke sånn. I alle fall ikke etter at jeg sluttet å røyke
Gjest uAnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 ca500, på hunden. Legger til side til forsikring og hundemat:)
Namine Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 (endret) jeg driver med hest, og bruker nok fort en 3000-3500 i måneden. Enkelte ganger mindre, andre ganger mye mer. Sko, vaksiner, dyrlegebesøk, innkjøp av utstyr osv gjør jo at det øker. I tillegg har jeg flere akvarium, og bruker noen ganger noen hundrelapper på kjøp av nye/fler fisker, mat, utstyr osv. Noen måneder kjøper jeg jo ingenting, andre ganger er jeg tomt for "alt" på en gang. Endret 2. november 2011 av Namine
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Jeg bruker så godt som ingenting - litt på bruktbøker og garn, av og til billetter til konsert eller noe. Og sporadiske utgifter til tur- og fiskeutstyr... Samboern min bruker en god del mer - både trening, musikk- og datautstyr, jeg aner ikke hvor mye
Anglofil Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 209 kr på treningsstudio, kan hende det blir noen ekstra hundrelapper hvis vi skal unna oss litt ekstra. Mvh Yvonne
Leo Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Det blir nok fort 5 - 6.000. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Det meste går til dyrene og da er det forsikringer, mat/godbiter, utstyr, kurs/trening og påmeldingsavgifter til utstillinger/prøver. Min kjære har også en forholdsvis dyr hobby, så jeg vil tro han bruker noenlunde det samme.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Kanskje rundt 7-800 kr. Da er 450 av dette treningavgift. Kjøpte meg joggesko fra løpslabbet i år og da øker prisen iallfall med 100 kr. pr mnd. Blir noen få konserter i året. Strikker litt, men det tar jeg ikke inn på hobbykontoen, men kleskontoen.
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 (endret) Tja, bruker ca 500,- på mine tre dyr pr mnd (mat og evnt utstyr som trengs) Har en annen hobby som koster 1000,- pr år, pluss fast beløp på ca 100,- pr mnd i tillegg til utstyret som er en engangssum på ca. 10.000,- Også driver jeg med foto. Jeg og mannen min har fotoutstyr på til sammen ca 90.000,- men her har jeg brukt vedlig lite penger selv. Har ønsket meg mye til jul og bursdag i tillegg til at mannen min har kjøpt inn en del av utstyret til meg Endret 3. november 2011 av Consensio
Rosalie Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 Eg speler i korps, og har eit instrument eg betalte ca 20.000 kr for då eg kjøpte det. I tillegg bruker eg ca. 7-800 kr i månaden i snitt på korpset (kontigent, uniform, turar, seminar, litt utstyr). Ellers går eg ein del i teateret og littp å kino og konsertar, og bruker ca. 1.000 kr/månaden på det. Treningsabbonement til ca. 400 kr/månad.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Nå om dagen bare trener jeg, det koster 200 kroner mnd. Også ser jeg TV da, for lisensen blir det ca kr 230 per mnd. Anonymous poster hash: 861da...f56
Maximillian Cohen Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg driver med sykling, fotografering og langrenn. Utstyret til disse hobbyene er ofte ganske dyrt, i hvert fall om en leser for mye på nettet om hva en bare må ha... Det er imidlertid svært lave kostnader ved bruk. Hvor mye det blir per måned har jeg ingen idé om, men det er nok ikke så ille som det kan virke som når en ser på kvitteringene fra innkjøpene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå