Gå til innhold

Har jeg virkelig ødelagt alt.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et forhold til en herlig mann i snart et år nå.

Vi snakket i begynnelsen om at ingen av oss var ute etter er kjæreste, men at vi ville ha noen å hygge oss med innimellom. Dette har vi til de grader gjort. Oppført oss som kjærester når vi er sammen. I det siste har jeg merket at jeg har fått sterke følelser for ham, og har merket på måten han snakker til meg at også han kanskje liker meg bedre enn bare en av og til venn.Vi var sammen senest fredag kveld og alt var ok.

Så i går kom telefonen som lyn fra klar himmel. Han har datet en annen dame og kommet frem til at han ikke kan møte meg lengre.Han sier også at han ønsker seg barn noe han alltid har benektet overfor meg og vi har snakket mye om at det går an å ha et fint liv uten barn. Han vet enda ikke om det blir noe ut av det med denne datingen, men det blir for mye for ham og han vil ha en pause. Jeg ble utrolig lei meg og sa dette til ham. Han trodde at jeg ville reagere på en helt annen måte med å si ok det går helt fint, legge på røret og ferdig med det.

Han ble satt ut da jeg fortalte at jeg har blitt forelsket i ham. Så vi ble enige om å møtes for å snakke ut. Etter dette sa han flere ganger at han var glad i meg.Senere skrev han det samme på sms, der han sa at kvidde seg for å møte meg fordi han fortsatt er så glad i meg.

Har jeg mistet denne flotte mannen med å ikke virke interessert nok?

Har noen av dere kloke damer en formening?

Hva skal jeg gjøre for å vinne ham tilbake?

Jeg trodde ikke at følelsene mine for ham var så sterke. Fikk meg litt av et sjokk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg mener ikke å være fordømmende eller etterpåklok, men jeg er skeptisk til "pulevennforhold" (av mangel på mer dekkende uttrykk).

Jeg tror det bestandig er en fare for at den ene forelsker seg mer enn den andre når man har som intensjoner å være pulevenner. Går man inn i et forhold med den intensjonen, har man også på en måte definert hvor lista skal ligge og satt noen rammebetingelser slik at begge skal vite hva de har å forholde seg til. Det gjorde jo dere tydeligvis.

Skulle følelsene endre seg, slik de gjorde hos deg, tror jeg det er viktig å ta opp dette raskt. Hvordan skal den andre ellers vite hva som skjer? Han har trolig gått rundt og tenkt at du ikke ønsket noe forhold til ham. Han har tydeligvis også vært klar for et forhold til en person, men siden han ikke har tenkt på deg som en aktuell kandidat (for det hadde dere jo avklart tidlig - dere ville jo ikke ha kjæreste) har han vært ute på markedet og funnet seg noen som ønsket det samme som ham.

Så svaret er vel egentlig:

Ja, du mistet ham fordi du virket for laidback.

Om du skal forsøke å vinne ham tilbake har jeg ikke noe svar på. Det ryddigste ville trolig være å la ham gå, men du må kjenne etter hva du egentlig føler for ham.

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Takk for svar - det er jo dessverre slik det er.

Skal bli godt å møte ham, da ser jeg vel sikkert mer

hva jeg føler og får høre hva han tenker.

Skulle ønske jeg hadde vært mer åpen mot ham, men da

har jeg vært redd for å miste ham. Tenk nå om han virkelig har gått

rundt på samme måte...

Kan det da være at vi kan finne hverandre igjen?

Skrevet

TS her.

Takk for svar - det er jo dessverre slik det er.

Skal bli godt å møte ham, da ser jeg vel sikkert mer

hva jeg føler og får høre hva han tenker.

Skulle ønske jeg hadde vært mer åpen mot ham, men da

har jeg vært redd for å miste ham. Tenk nå om han virkelig har gått

rundt på samme måte...

Kan det da være at vi kan finne hverandre igjen?

Ikke umulig at dere kan finne tilbake til hverandre igjen, det må du bare snakke med ham om. Vær dønn ærlig med fyren og fortell ham hva du føler og hva du ønsker. Da må jo han ta et valg, det kan gå i din favør, eller motsatt, i din disfavør. Mulig han har valgt allerede, det vet kun han. Om han ikke ønsker noe mer med deg bør du trekke deg helt unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...