BareBea Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 16. januar 2012 Huff så dårlig jeg er til å oppdatere denne dagboken min altså.. men jeg er flink altså! Hvertfall litt innimellom! :gjeiper: Spinningtimen idag var killer. Jeg var så sliten etterpå at jeg svimlet. Nå verker hver muskel i kroppen. Herlig! Blir spennende når jeg skal ut av sengen i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 2. februar 2012 #22 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei! Endeleg kom eg meg inn i dagboka di også..oppdaga plutseleg at du hadde link i signaturen din *treige meg* Korleis går det med trening/kosthold? Her går det sånn relativt bra, har vorte mykje flinkare til å ikkje ete snop og drikke brus, men har nok litt å jobbe med endå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei! Endeleg kom eg meg inn i dagboka di også..oppdaga plutseleg at du hadde link i signaturen din *treige meg* Korleis går det med trening/kosthold? Her går det sånn relativt bra, har vorte mykje flinkare til å ikkje ete snop og drikke brus, men har nok litt å jobbe med endå Jeg er visst ikke flink å oppdatere her.. men veldig hyggelig at du tittet innom Kostholdet er egentlig veldig bra. Ikke like bra med trening. Går fast på spinning en gang i uken, neste uke skal jeg til fysio og håper å få litt veiledning med tanke på et vondt bekken og rygg. Vil helst trene mer men er redd for å gjøre feil så det blir verre. Men vekta kryper aldri så lite nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 9. februar 2012 Er ikke så flink med treninga for tiden så det har vel en sammenheng med dårlig oppdatering i boka mi. Men nå må jeg virkelig ta meg sammen og komme meg på treningssenteret. Ingen trening fører til dårlig humør og dårlig stemning på hjemmebane Så har jeg vært til fysio denne uken og hun var også enig i at jeg trenger litt mer styrketrening på skuldre, rygg og nakke. Vondt bekken så må holde meg unna hopp og sprett. Jeg har ikke hatt helt kontroll over handling og middagslaging denne uken så da har det ikke vært så sunt som det pleier. Men har ikke tatt helt av heller. Og gleder meg masse til i morgen, da skal jeg nemlig spise sjokolade!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 10. februar 2012 #25 Del Skrevet 10. februar 2012 Ikkje alltid lett å ha sunne middagar.. Mannen min jobbar mykje overtid, og eg syns ikkje det er så lett å lage middag til berre meg sjølv når eg har ein liten ein som plutseleg kan finne på å våkne.. Så her blir det mykje mikroovnmat, eller berre skiver/knekkebrød.. Eg gler meg også til å ete sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 17. februar 2012 Jenter, et lite livstegn fra meg! Jeg kan informere om at vekta nå er lavere enn da jeg ble gravid! Hurra!! Men jeg kan dessverre ikke si at resultatene har kommet av masse trening og sunt og godt kosthold. Jeg spinner en gang i uken og prøver å få gått litt turer og kostholdet er helt greit. Men har ikke helt optimalt med matlyst og ikke så flink til å lage meg skikkelig mat om dagen. Så jeg spiser litt lite og det fører til lite energi og er en liten slapping om dagen. Skjerpings!! Men innen februar er omme så skal jeg melde meg inn på treningssenter, jeg må trene mer styrke og da går vel vekten litt opp igjen. Jaja, det viktigste er hva speilet viser! Jeg kan forresten skryte litt av meg selv idag, omelett til lunsj med paprika, champ og skinke. Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 18. februar 2012 #27 Del Skrevet 18. februar 2012 Så bra at vekta er på plass igjen! Det er jo alltid inspirerande! Men du må hugse å ete nok Fyfy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 12. april 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 12. april 2012 Da er det på tide at jeg vekker denne dagboka til live igjen! Når jeg er igang med trening kommer motivasjon til å skrive litt dagbok også.. Rett før jul veide jeg 68 kg og nå er jeg ca 62 kg. Jeg har vel ikke helt kontroll over vektnedgangen og jeg tror det er amminga som gjør det for jeg har ikke gjort noe spesielt for å gå ned i vekt. Nå er det mange som kommenterer at jeg er blitt så tynn. Er faktiskt ikke så kjekt det heller! Så nå er det oppstraming som gjelder så regner jeg med at tiden er inne for at vi trapper ned på amminga snart. Da er det best å stålsette seg for da frykter jeg virkelig for at kiloene kommer snikende på igjen! jeg får skrive med siden, vesla er utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 16. april 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 16. april 2012 Ny uke nye muligheter!! Ble en fin søndagstur igår med vogn, hund og mann. Kjempekoselig og fikk tatt meg skikkelig ut også. Men samtidig ble det mye god mat og det her vært masse helgekos. Er kjempefint vær her idag. Har en del ærend på dagen men ikveld tror jeg at jeg må prøve å få meg en gåtur med hunden. Må prøve å få til 2-3 ganger på treningssenteret denne uken også. Det får bli ukens mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 19. april 2012 Forfatter #30 Del Skrevet 19. april 2012 fikk trimmet meg lit i går også. Men ble kort så er best å være effektiv. Vi var seint ute og lillemor begynte å kjede seg i barnepassen. Jeg fikk løpt litt og tøye tøye og tøye... kjedelig men absolutt en nødvendighet kjenner jeg. Nå er jeg helt pest etter 5 min løping på mølla. Blir vel fort slik av å ikke ha løpt på ett og et halvt år! Kanskje jeg skal sette meg noen mål på tredemølla. Kommer meg ikke på timer om formiddagen men har hørt at løping skal være utmerket trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 9. mai 2012 #31 Del Skrevet 9. mai 2012 I am back - AGAIN! Hvordan går det med deg, kommet noe mer i gang med løpinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 10. august 2012 Forfatter #32 Del Skrevet 10. august 2012 På tide å hilse denne treningsboka opp igjen! Fortsetter bare der jeg slapp for dette er ingen ny start, har bare hatt en liten pause Har hatt bronkitt og luftveisinfeksjon, er på bedringens vei og er skikkelig klar for å trene igjen. Et par kg som lurte seg på i ferien selv om det var masse aktivitet. Ble masse smågodt da! Kostholdet har vært helt greit, ingen godteri ol i uken og sunn og grei mat men ikke mer enn det. Målet er å holde meg under 60 kg, og med hjelp av spinning, gå/løpe på fjellet og styrketrening så skal BareBea bli fit så får kg være kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 13. august 2012 Forfatter #33 Del Skrevet 13. august 2012 To gode turer i helgen, fornøyd med innsatsen. Nå er jeg igang. Mye å hente på formen, har også allergi som plager så er tett og puster som en hvalross opp bakkene! Kostholdet er så som så. Ikke veldig usunt men har fremdeles mye å gå på. Hvertfall frokosten når vesla er utålmodig og jeg må ha noe mat. Da blir det fort en brødskiver med lettvint pålegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 6. september 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter med å komme meg på trening. For det første så passer ikke barnepassen på senteret med sovingen og for det andre så liker ikke vesla seg der! Eller er vel at jeg går fra henne hun ikke liker. Så da blir trening utsatt gang på gang! Men jeg er flink med kosten, og har en sydentur i slutten av mnd som en gulrot nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 12. september 2012 Forfatter #35 Del Skrevet 12. september 2012 Kom meg på trening Igår gitt. Så herlig så hvorfor gjør jeg ikke det oftere? Kostholdet er også bra. Tanken er å holde seg på et lavt karboinntak men ryker hver dag med havregrøt til frokost! Jaja kunne vel ha vært Værre frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. september 2012 #36 Del Skrevet 12. september 2012 Havregraut er jo super mat! Havregryn generelt er jo genialt..eg burde ete det oftare eg også (Så lenge eg ikkje dynger på med smør og sukker på grauten ) Så flink du er å komme deg på trening Savner treningsstudio, håper vi kan få til trimrommet heime no..då blir det litt enklare å få til noko meir enn berre trilletur Når reiser de til syden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå