Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på utveksling til USA, og skal nå begynne på visumprosessen. En av tingene jeg trenger da er passfoto i amerikansk størrelse (sånn kvadratisk).

Jeg har prøvd å søke og google for å finne mer konkret informasjon om hvordan man skaffer dette, men finner lite. Går man til fotograf kanskje? Noen som vet hvor mye det koster?

Jeg har hørt at ambassaden er veldig streng på disse reglene, så jeg tør ikke ta sjangsen på å stille med et vanlig passfoto. Jeg bor i Bergen, men kunne jo kanskje dratt tidlig til Oslo før intervjuet og ordnet det der og.

om noen vet hvor man får tak i amerikansk passfoto i Bergen eller Oslo så er jeg kjempeinteressert i å høre! :skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ta et bilde mot en hvit bakgrunn hjemme, og klippe det til i rett str. selv?

Gjest grapefrukt
Skrevet

Dra til Sjöwall som ligger rett ved siden av ambassaden, de vet hva du skal ha, og bildet er tatt og printet ut på mindre enn 15 min!

• Liker 1
Skrevet

I Drammensveien i Oslo, rett ved en fiskerestaurant ligger det en fotobutikk(mulig de heter sjøwall,husker ikke), de har i allefall spesialisert seg på det.

Skrevet

Dra til Sjöwall som ligger rett ved siden av ambassaden, de vet hva du skal ha, og bildet er tatt og printet ut på mindre enn 15 min!

I Drammensveien i Oslo, rett ved en fiskerestaurant ligger det en fotobutikk(mulig de heter sjøwall,husker ikke), de har i allefall spesialisert seg på det.

Tusen takk for tips begge to!

Da satser jeg på den løsningen, det virker mye tryggere enn å gjøre det selv synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...