Badeand Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg har noen veldig fine nøster liggende av forskjellig typer garn, som egentlig skulle brukes til strikkeprosjekter som bare falt bort i fisk. Noen som har forslag til hva jeg kan strikke av disse? 100 g Easy fra Sandnes 200 g Viking Balder 100 g Viking Alpaca (supermykt og godt) Egner noe av dette garnet seg til votter, for eksemepel? Eller har jeg kanskje for lite til å strikke votter? Jeg er åpen for det aller meste, gi med nye impulser Det eneste jeg ikke har lyst å strikke er pulsvarmere.
Gjest Bartenina Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 hehe, tenkte å foreslå pulsvarmere, men ok Alpaca er jo så deilig, hva med noen små alpacasokker eller barnevotter? Hals? easy er godt lue-garn! balder også leste jeg, har ikke erfaring med dette selv, men. Luer og skjerf!
Badeand Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2011 Takk for tips Likte spesielt ideen om babysokker i alpaca, de kommer til å bli gode! Tar gjerne imot flere tips om noen vet
PecanPie Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Registrer deg på Ravelry og bad i ideer! Viking Balder Viking Eco-Alpaca (jeg gjetter på at det er dette garnet du har) Sandnes Easy
Badeand Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2011 Åh :D Tusen takk for hjelp! Jeg er medlem på Ravelry, men jeg var faktisk ikke klar over at man kunne søke på garntyper Nå skal jeg dykke ned i oppskrifter og finne noe fint, igjen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå