Sauen Shaun Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Jeg har fått et glass med sweet onion relish og et med sun dried tomato mustard i gave. Men jeg aner ikke hva jeg kan bruke det til. Er det noen som har noen tips å komme med?
Frk. Belle Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Spar sweet onion relish til jul - den er utrolig god sammen med ribbe eller med diverse kalt juilepålegg (ribberull, karbonader etc.) Vet også at en del bruker den sammen med ost.. Tipper et lite stykke foie gras og onion reslih er en god kombo hvis du vil være skikkelig dekadent Sun dried tomato mustard har jeg ikke vært borte i men kanskje det ville vært godt å bland i en hjemmelaget majones? Eller bare smøre på en sanwich sammen med ost, skinke og salat? På ostesmørbrød?
Gjest navnelapp Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Gode forslag frå Frk. Belle. Eg vil legge til at sennepen heilt sikkert vil vere knall i ein vinaigrette. Mmm! Vart litt misunneleg no.
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2011 Tusen takk for gode tips. Da tror jeg faktisk jeg sparer begge til jul. Jeg spiser ikke kjøtt, men jeg er veldig glad i ost. Så kanskje det bli sweet onion relish, ost og kjeks en kveld i romjula. Det høres veldig godt ut. Og jeg får prøve den sennepen på sandwich med ost. Det passer godt med noe nytt og spennende pålegg til jul. Og vinagrette med sennep høres også spennende ut. Jeg gleder meg til julematen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå